רשמי: אליסון דוס סנטוס חתם לשלוש שנים במכבי חיפה

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | מכבי חיפה, אתר רשמי

הבלם הברזילאי בן ה-26 מצטרף לירוקים אחרי עונה מרשימה במכבי פתח תקווה: "מדובר בהגשמת חלום. אני מרגיש פה באירופה ומאמין שנגרום לקהל הרבה רגעים מאושרים בעונה הקרובה"

(גודל טקסט)
רכש ראשון למכבי חיפה: הירוקים הודיעו היום (ראשון) באופן רשמי על החתמתו של הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס לשלוש השנים הקרובות.


לאחר החתימה הרשמית אמר דוס סנטוס לאתר הרשמי של הקבוצה: "מכבי חיפה בשבילי זה פשוט בהגשמת חלום. כשנכנסתי לראשונה לאצטדיון סמי עופר וראיתי את האוהדים הירוקים, ידעתי שאני חייב לשחק כאן".




"כשאני מסתכל על הקהל אני מרגיש באירופה", המשיך הברזילאי, אני לא יודע לומר אם כולם שמים לב לזה אבל כשאני על המגרש אני חש בזה, זה נותן המון עידוד לשחקנים. זה מעין שחקן נוסף במגרש. אני יכול להבטיח שאתן תמיד את כל כולי גם באימונים ובמשחקים. אני מאמין שנגרום לקהל הרבה רגעים מאושרים בעונה הקרובה". 



דוס סנטוס (26) נחשב לשחקן בעל יכולות אתלטיות מרשימות. הבלם, החל את דרכו בגרמיו בראורי (2013) ורשם 17 הופעות, משם עבר לאינדפדיינטה (2014/15), ורשם 38 הופעות בשורותיה. לפני כשנתיים (2015), הצטרף למלאבסים ועד מהרה הפך לבורג משמעותי בקבוצה ובעונה האחרונה סייע לשחקניו של קובי רפואה לסיים במקום הרביעי. בעונה החולפת, רשם 31 הופעות ליגה בהרכב הפותח, 4 הופעות בגביע המדינה ו-4 הופעות בגביע הטוטו.




אליסון דוס סנטוס. פעם ראשונה במדים הירוקים (מכבי חיפה, האתר הרשמי)אליסון דוס סנטוס. פעם ראשונה במדים הירוקים (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

 

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי