מכבי חיפה מגבירה את המאמצים להחתמת עומר אצילי

עומר אצילי
עומר אצילי | AFP

הירוקים מקווים לצרף בקרוב את קשר גרנאדה, לוזון משוחח באופן רציף עם השחקן. ורמוט, קינן ולויטה סיכמו על הארכת חוזיהם. פיזיותרפיסט בית"ר מגיע

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תפתח את האימונים בעוד פחות משלושה שבועות וב-10 ליולי תצא למחנה אימונים בפולין ובצוות המקצועי מקווים להגיע למחנה עם מספר רב ככל שניתן של שחקני רכש. עד עתה חתמו בקבוצה הבלם אליסון דוס סנטוס והקשר גל אלברמן ובקבוצה רוצים להחתים בקרוב שני ישראלים ולפחות עוד שני זרים.

 

בראש רשימת הרכש כעת עומד הקשר עומר אצילי. קשר גרנאדה בעונה החולפת מבוקש אצל שלוש הגדולות של הכדורגל הישראלי: הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה וצפוי לחזור מחופשה פרטית כדי להחליט בנושא.


 

במועדון סיפרו כי המאמן גיא לוזון נמצא בקשר רציף עם השחקן וישנה כוונה להציע לו הצעה כספית גבוהה. "אצילי הוא כרגע הישראלי הבכיר שיש בשוק ונעשה הכל כדי שהוא ילבש ירוק", אמר גורם בקבוצה. גם המנהל הספורטיבי טוני מוניוס מכיר את אצילי והמליץ להביאו למועדון. שחקן נוסף שנמצא במשא ומתן הוא המגן עומרי בן הרוש שקיבל הצעה וצפוי לתת את תשובתו בימים הקרובים. השוער אוהד לויטה, הבלם דקל קינן והקשר גילי ורמוט יחתמו על חוזים חדשים במועדון. התנאים מול השלושה כבר סוכמו וכעת נותרו רק החתימות הרשמיות.

 

פרט לשינויים הפרסונליים במצבת השחקנים המועדון עובר גם מהפכה ארגונית. ביומיים האחרונים הודיעו הירוקים על סיום תפקידם של עוזר המאמן האנגלי מייק פירסט ומאמן השוערים גיורא אנטמן. טרם ברור מי יחליף את אנטמן ובמועדון יש מי שלוחצים למנות את שוער העבר ניר דווידוביץ', ששימש לאחרונה כמאמן שוערים של מחלקת הנוער.


דקל קינן. נשאר (דני מרון)
דקל קינן. נשאר (דני מרון)


מי שעוד יצטרף לחיפה הוא הפיזיותרפיסט תומר בסן, שמגיע מבית"ר ירושלים. האחרון נחשב לאחד האיכותיים בתחומו וגם כאן מקווים בחיפה לעבור שדרוג. גוסטבו בוקולי צפוי להישאר במועדון ולשמש כסקאוט. בתחילה רצו בחיפה כי בוקולי ישמש כמתורגמן לטוני מוניוס אך זה יביא את האנשים עמו מספרד. מספר שחקנים ישראליים שלא יהיו חלק מהסגל בעונה הבאה יוזמנו לשיחות במהלך השבוע הקרוב כדי לשמוע על עתידם.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי