כפי שפורסם לראשונה בספורט1: סמיליאניץ' חתם באשקלון

סמיליאניץ'
סמיליאניץ' | אסף קליגר

הסרבי בן ה-30 חוזר לקדנציה שנייה בישראל, לאחר שחתם לעונה בקבוצתו של יובל נעים: "שמעתי המון דברים חיוביים על העיר, הקהל והצוות"

(גודל טקסט)

 כפי שפורסם לראשונה בספורט1 ביום שלישי האחרון, הקשר הסרבי מילאן סמיליאניץ' חוזר לליגת העל וחתם הערב (חמישי) לעונה הבאה בהפועל אשקלון.

סמיליאניץ' בן ה-30, שחקן פרץ' גלורי האוסטרלית בעונה האחרונה, צפוי להיות מחליפו בקישור של איסמועילה לינגאנה, הקשר מחוף השנהב שדרש כ-150 אלף יורו לעונה.



הקשר נמצא בימים אלו בחופשה פרטית, אולם מסר מקרואטיה לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח לשוב לישראל ולהגיע להפועל אשקלון ולליגת העל. שמעתי המון דברים חיוביים על העיר אשקלון, על הקהל ועל הצוות המקצועי. מאחל לי ולמועדון הצלחה רבה".


סמיליאניץ' במדי נתניה. שוב בליגת העל (אסף קליגר)

"מדובר בחיזוק משמעותי לסגל של הפועל אשקלון, הנבנה בימים אלו בשקידה רבה", נמסר מהמועדון, "אנו שמחים על הצטרפותו של מילאן סמיליאניץ' ומקווים כי יתאקלם במהרה במועדון ויציג את יכולתו הגבוה על כר הדשא".

סמיליאניץ', שבעשור הקודם חוזר נמרצות אחרי מכבי תל אביב ורשם את הקדנציה הראשונה שלו בישראל לפני שנתיים (2015/6) כששיחק במכבי נתניה, רשם בעברו 28 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של סרביה וכבש פעמיים. הוא שיחק בין השאר בשתי אליפויות אירופה עד גיל 21 ובאולימפיאדת בייג'ין ובנבחרת הבוגרת רשם שש הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי