איסמעיל ריאן נגד מכבי חיפה: תנו לי להילחם על מקומי בקבוצה

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | צילום: ערן לוף

הקשר שלח באמצעות עורך דינו מכתב חריף כנגד המועדון, ובו טענה כי הירוקים נוהגים בו בחמדנות: "דורש להשתלב באופן מיידי באימונים". המועדון בתגובה: "השחקן וסוכנו מוזמנים לפנות אלינו, הוא לא ביקש להתאמן"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תפתח היום (ראשון) מחנה אימונים קצר בן חמישה ימים. מדובר במחנה שיעסוק בכניסה לכושר גופני וייערך במתקן האימונים בכפר גלים תחת ניהולו של מאמן הכושר ערן שדו. המחנה ישמש גם כגיבושון ראשון של שחקני הקבוצה לקראת העונה הבאה.


הקשר איסמעיל ריאן שאינו נמצא בתוכניות של מכבי חיפה לעונה הבאה שלח הבוקר באמצעות עורך דינו רועי רוזן מכתב חריף כנגד המועדון. במכתב כתב עורך דינו של השחקן כי הוא קיבל הודעה שלא להגיע לאימוני חיפה ב-SMS, וכי במועדון נוהגים בו בחמדנות, שכן מצד אחד לשחקן יש חוזה לעונה הבאה אך הוא אינו בתוכניות, ואילו מצד שני בחיפה דורשים דמי השאלה ומכירה גבוהים, דבר שמונע מהשחקן לנסות ולהשתלב בקבוצה אחרת כמו סכנין שחושקת בו.


עוד נכתב: "אם לא די באי זימונו של מרשי לאימונים ולפעילויות במועדון, שהרי אתם גם מעלתם באופן חמור להוצאתו החד צדדית של מרשי מרשימת תפוצת ההודעות במועדון. הנכם נדרשים, בשלב ראשון, לשלב את מרשי באופן מלא ובלתי נפרד באימוני הקבוצה הבוגרת של המועדון ולתת לו הזדמנות הוגנת להילחם על מקומו בקבוצה".


תגובת מכבי חיפה: "בתאריך 18 ביוני השחקן איסמעיל ריאן קיבל הודעה בכתב שאינו נמצא בתכניות המקצועיות של המועדון לעונה הקרובה. הודעה זו נשלחה למספר שחקנים נוספים שאינם בתכניות. מרגע קבלת המכתב, השחקן לא פנה לאף גורם רשמי במערכת בבקשה להתאמן וככל הידוע לנו השחקן מנהל מגעים עם מספר קבוצות אחרות שאף פנו אלינו בעניינו. מכבי חיפה מכבדת את הסכמיה וכמובן שהשחקן יקבל מסגרת אימונים כמקובל. מיותר לציין שהשחקן מקבל את שכרו במועד ועל פי המתחייב. בניגוד לשחקן ונציגיו, איננו מנהלים מלחמות דרך גופי התקשורת והם מוזמנים לפנות אלינו בדרכים המקובלות. איסמעיל שחקן בית של מכבי חיפה שגדל אצלנו ונעשה הכל שימצא מסגרת ונדאג לעתידו".





יגיע רק למחנה האימונים? פקהארט


הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב שחתם במועדון ושהה במולדתו בסוף השבוע אמור להצטרף לאימוני הקבוצה. בחיפה מקווים לסגור גם את העסקה של החלוץ אופיר מזרחי כדי שיגיע למחנה האימונים בכפר גלים.


מועמד נוסף שנמצא על הכוונת של חיפה הוא החלוץ תומאש פקהארט. הצ'כי כבר קיבל הצעה לשנתיים ובחיפה מקווים כי יסכים להגיע להתרשמות בישראל ובמקרה כזה, ינסו לזרז ולהחתים את החלוץ. אגב השחקן נמצא גם על הכוונת של האלופה הפועל באר שבע, אבל מעדיף להגיע לירוקים במיוחד לאור המלצותיו של הקשר אלמוג כהן ששיחק איתו בעבר בליגה הגרמנית. בכל מקרה בחיפה מבינים כי אם החלוץ אכן יצטרף לקבוצה הוא ככל הנראה יגיע למחנה האימונים בפולין ב-10 ביולי. 



במועדון כלל לא עוסקים בשלב זה ברצון מכבי תל אביב להחזיר לשורותיה את החלוץ אלירן עטר. בחיפה כבר הבהירו בעבר כי רק אם הצהובים ישלמו את המחיר אותו דורשים, סביב שני מיליון יורו, עטר יעבור לתל אביב. בכל מקרה המאמן גיא לוזון מעוניין להשאיר את עטר וינסה לשכנע הן את השחקן ואת ראשי חיפה להשאיר את השחקן במדים הירוקים.


השוער אוהד לויטה והבלם דקל קינן יחתמו על חוזים חדשים בימים הקרובים. השחקנים הישראלים שלא נמצאים בתוכניות לעונה הבאה ימשיכו להתאמן לבד ובשבוע הבא יצטרפו אליהם גם השחקנים הזרים שנמצאים עדיין תחת חוזה בחיפה וטרם מצאו קבוצה חדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי