קואנקה ינחת לפנות בוקר, וויליאם סוארס שוחרר מב"ש

איסאק קואנקה
איסאק קואנקה | Gettyimages

אלונה ברקת רצתה להפתיע את האוהדים, אבל הספרדים הדליפו ואקס ברצלונה יחתום בכפוף לבדיקות רפואיות. בכר צפוי לחזק את ההתקפה לאחר שחרור הבלם הברזילאי, כפי שפורסם לראשונה בספורט1

(גודל טקסט)
זו הייתה אמורה להיות מסיבת ההפתעה של הקיץ בבירת הנגב. אלונה ברקת מקפידה להעניק לאוהדים האדומים "מתנות" מקוריות, בדמותם של שחקני רכש שמציתים את הדמיון מסוגו של איסק קואנקה. אלמלא הפרסום המוקדם בעיתונות הספרדית על הרכש הבאר שבעי החדש ייתכן שדבר הגעתו של הטאלנט הספרדי היה נשמר בסוד עד סמוך למועד הצגתו המתוכנן – מסיבת העיתונאים החגיגית בשבוע הבא לרגל פתיחת העונה.

 

האוהדים סופרים את השעות עד לנחיתתו של קואנקה, והקשר הספרדי ינחת לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) בישראל. העסקה סגורה עקרונית. הושגו הבנות כספיות, ועכשיו מחכים שיעבור בהצלחה את הבדיקות רפואיות. הקשר בן ה-26 שבישל לליאו מסי נותח פעמיים בברכו, אבל התאושש וחזר לאיתנו. לפני שיערכו לו היכרות עם ברדה וראדי, הוא יכיר את רופא המועדון, ד"ר ליאור זלר.


 

בנוסף לחיזוק מברצלונה/גרנאדה, במועדון החליטו לצרף בתקופה הקרובה חלוץ זר, 9 קלאסי, ולשם כך נפרדו היום רשמית מהבלם וויליאם סוארס, שעזב אותה רק בקיץ שעבר לטובת סטנדרד ליאז' וכבר בחלון האחרון בינואר חזר למועדון לאחר פציעת מיגל ויטור. לטענת המועדון הבלם עזב לבקשתו ומקורבים לקבוצה מבירת הנגב הזכירו את שמה של בני יהודה כאופציה לקלוט את הברזילאי. על כך שסוארס ישוחרר עבור הבאת חלוץ זר פורסם לראשונה בספורט1. 
זר נוסף שיעזוב הוא לוסיו, שיודע מזמן כי הוא לא בתכניות המקצועיות.


וויליאם סוארס. בני יהודה רוצה אותו (דני מרון)
וויליאם סוארס. בני יהודה רוצה אותו (דני מרון)


ביום חמישי תקיים ב"ש את משחקה השלישי והאחרון במחנה, כשתתמודד מול פיאסט גלביצה, וביום שישי תחזור ארצה. עם צירופם של שחקני הרכש החדשים ידולל הסגל, כאשר ההערכה היא ששלושה ישראלים ישוחררו. שונה הוא מצבו של בן ביטון, שמאותת על רצונו לעזוב לאירופה (גנט מתעניינת), אבל האלופה מתלבטת לגבי העיתוי המתאים למכירתו. בינתיים האלופה "התחזקה" באלונה ברקת שהצטרפה למחנה האימונים בפולין והתעדכנה במתרחש. 


בנושא אחר, הקבוצה התקבלה כחברה מלאה בארגון המועדונים האירופי, ה-ECA, ארגון חשוב ומשפיע בקבלת ההחלטות לגבי התנהלות הכדורגל האירופי, פעילותו הספורטיבית והפיננסית. ארגון חברות בין היתר מנצ'סטר יונייטד, באירן מינכן, ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי