בפ"ת הבהירו לצוות: "תכינו קבוצה ללא קאניוק ומלמד"

קאניוק
קאניוק | ארכיון פרטי

הקשר קרוב לפחאטקור, גם החלוץ עלול לעזוב. הבלם תומאש סיבוק ישיב אם הוא מעוניין להצטרף. שחקן העבר שמואל בן דרור הלך לעולמו

(גודל טקסט)
במכבי פתח תקווה השלימו עם העובדה שגידי קאניוק לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה לאחר ההצעה שקיבלה הקבוצה על סך 600 אלף יורו מפחטקור טשקנט, קבוצתו האוזבקית של שוטה ארבלדזה.


במועדון הבינו כי לא יקבלו מיליון יורו כפי ששאפו לקבל תחילה על הקשר. הקשר עצמו, שכבר קיבל את הוויזה למדינה המוסלמית, ממתין לטיסה כדי לחתום לתקופה של שנתיים וחצי במהלכן ירוויח 1.5 מיליון יורו נטו. יש לציין, שגם ג'ורדי קרויף קיים בתקופה האחרונה שיחות לא רשמיות עם נציגי השחקן, אך הדבר לא הבשיל לכדי הצעה.



במקביל, הבלם הצ'כי תומאש סיבוק מתרחק מהקבוצה לאחר שבמהלך הפגישות שהיו בין הצדדים, לא הביע הסכמה לחתום במועדון. בפגישה נוספת שנערכה אמש דנו הצדדים בסידורים עבור משפחתו כמו בתי ספר לילדיו ומגורים. לעת עתה קיבלו במועדון רושם שהשחקן לא יחתום: "עד הערב הוא יצטרך למסור את החלטתו". יש לציין כי במישור הכספי, הצדדים דווקא הגיעו להבנות.



גיא מלמד, גם הוא לא ימשיך במועדון? (אודי ציטיאט)


בשבוע האחרון, הובהר לצוות המקצועי שיבנו את הסגל ללא גידי קאניוק וגיא מלמד כשהרמיזה היא שגם החלוץ לא ימשיך במדי המועדון. 


אמנון בן דרור הלך לעולמו בגיל 65  


אמנון בן דרור, שחקן העבר של מכבי פתח תקווה ומכבי יפו בשנות ה-60 וה-70, הלך אחר הצהריים לעולמו והוא בן 65. יהי זכרו ברוך. 


אמנון בן דרור הוא בנו של איש הכדורגל שמואל בן דרור ז"ל שהיה הקפטן הראשון של מדינת ישראל וכובש השער הראשון במשחק נגד ארצות הברית ב-1948 (1:3 לארצות הברית). 


אמנון הוא אחיהם של אדורם ז"ל ושל אהוד ז"ל, שעל שמו נקראת קרן אדי לתרומת אברים ולהשתלות. הוא גם אחיו של גדי בן דרור, שחקן מכבי פתח תקווה ונבחרת ישראל לשעבר.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי