עומרי אלטמן נחת ביוון: אוהדי פנאתינייקוס פנאטים, מחכה לשחק עבורם

יוריצה גרגץ
יוריצה גרגץ | צילום: האתר הרשמי

וגם: דגו חזר לעירוני אשדוד, הפועל נצרת עילית התחזקה בשני שחקנים, סיבוק הצ'כי לא יחתום במכבי פתח תקווה, קואנקה נחת לקראת חתימה בב"ש, מכבי חיפה עדיין מקווה לקבל תמורה על ואצק

(גודל טקסט)
חלון ההעברות הישראלי צובר תאוצה והקבוצות מתחילות למלא את הסגלים. השמועות, החתימות וההצגות ההזויות. הכל כאן בספורט1.


רשמי
*אופיר מרציאנו חתם לארבע שנים בהיברניאן. שוער הנבחרת, שכרטיסו שייך למ.ס אשדוד, שיחק בעונה החולפת כמושאל בקבוצה הסקוטית. לידיעה המלאה


✍ | Hibernian have completed the signing of Ofir Marciano on a four year deal, subject to international clearance: https://t.co/b3cwLR0gespic.twitter.com/w5JrRZjCfI

— Hibernian FC (@HibsOfficial) June 29, 2017

*קשר מכבי שעריים אשתקד, יוריצה גרגץ הקרואטי חתם בהפועל נצרת עילית. בנוסף צירפה הקבוצה את החלוץ האנגלי האקים עראבה (26), ששיחק בליגות הנמוכות בארצו ועבר גם בקפריסין, יוון, שבדיה ודנמרק.



גרגץ. עבר לנצרת עילית (הפועל נצרת עילית רשמי)


* ברוך דגו, ששיחק אשתקד בהפועל אשקלון, חזר הביתה אחרי 16 שנים וחתם באופן רשמי במכבי עירוני אשדוד מליגה ב'.





*איסק קואנקה נחת בישראל לקראת חתימה בהפועל באר שבע. אקס ברצלונה יעבור בדיקות רפואיות, ואם לא יתגלה בהן משהו יוצא דופן הוא צפוי להיות מוכרז רשמית כרכש החדש של האלופה.



קואנקה. נחת לקראת חתימה באלופה (אודי ציטיאט)





* גל ספיר חתם בהפועל מרמורק מלווה בסוכנו ניר קרין. הבלם בן ה-27 שיחק בעבר במכבי תל אביב, הפועל ראשל"צ, בהולנד ובגיאורגיה.








* הפועל רעננה הודיעה על פיצוץ המשא ומתן עם ג'ורדן פושה. "המשא ומתן שניהלה הפועל רעננה עם ג'ורדן פושה התפוצץ על רקע דרישותיו הכספיות של השחקן", נכתב בהודעת המועדון. "הפועל רעננה הייתה מוכנה לשלם לפושה סכום גבוה ותקדימי עבורה,  אך כאמור המשא ומתן התפוצץ".



מועמדים

*הבלם הצ'כי תומאש סיבוק מתרחק ממכבי פתח תקווה. במהלך הפגישות שהיו בין הצדדים, לא הביע הסכמה לחתום במועדון. בנוסף, הובהר לצוות המקצועי לבנות את הסגל ללא גידי קאניוק וגיא מלמד. (תומר חבז) לידיעה המלאה


*מכבי חיפה דחתה הצעות ללא תמורה על הקשר קמיל ואצק, עליו היא עדיין מצפה לקבל הצעה כספית הוגנת. (מיכאל וייסרמן)



* עומרי אלטמן נחת ביוון לקראת חתימתו הצפויה בפנאתינייקוס היוונית ואמר לעיתונאים המקומיים: "אני מחכה להתחלה חדשה, זה אתגר גדול בשבילי. אני יודע שפנא זה המועדון הגדול ביוון עם היסטוריה ארוכה וקהל פנאטי, שאני מחכה לשחק בשבילו".


* מ
.ס אשדוד צפויה לסכם בקרוב עם ז'וליו סזאר ואדילסון בהייה מהפועל חיפה והשניים יצטרפו לאימוני הקבוצה כבר בימים הקרובים. אם וכאשר זה יקרה, הקבוצה תוותר על הנבחן ז'יל פראיבה. (נדב צרפתי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי