חשיפת ספורט1: רן בן שמעון מונה למאמן נבחרת קפריסין

רן בן שמעון
רן בן שמעון | צילום: פרטי

כפי שפורסם בספורט1, המאמן מונה לנבחרת מהאי השכן: "אתגר גדול בשבילי". משחקו הראשון יהיה ב-31 באוגוסט מול בוסניה במוקדמות מונדיאל 2018, מ.ס אשדוד הודיעה: "נקבל פיצוי"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. כפי שפורסם אתמול (שלישי) בספורט1, רן בן שמעון הוא מאמנה החדש של נבחרת קפריסין. ההתאחדות הודיעה רשמית על סיכום עם המאמן הישראלי בחוזה עד אוקטובר 2019 – סיום קמפיין מוקדמות יורו 2020. משחקו הרשמי הראשון יהיה כבר ב-31 באוגוסט במשחק הביתי מול בוסניה במסגרת מוקדמות המונדיאל.

 

"אני שמח מאוד על ההזדמנות לעבוד בנבחרת קפריסין", אמר בן שמעון. "אני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד. זה אתגר גדול מאוד בשבילי ואהיה שמח אם אצליח להשיג משהו עם הנבחרת"





ממ.ס אשדוד נמסר: "בהמשך לפניית התאחדות הכדורגל הקפריסאית למאמן רן בן שמעון והצעתה אליו לאמן את הנבחרת המקומית, קיימה הבוקר הנהלת המועדון ישיבה אליה זומן המאמן. בסיום הישיבה, קיבל בן שמעון את ברכת הדרך לחתימה בקפריסין, בכפוף לפיצוי כספי שיועבר לאשדוד. המועדון כבר מביט קדימה וממשיך בהיערכותו לעונה הקרובה בהתאם לתכנית העבודה הקיימת, ובתוך כך גם גיוס מאמן חדש בימים הקרובים".


Καλωσορίζουμε τον κ. Ran Ben Shimon στην Εθνική Κύπρου! Του ευχόμαστε καλή επιτυχία!https://t.co/GHbfh7qWR3@HarisLoizidespic.twitter.com/RvAjWKmlGN

— CFA (@CyprusFA) July 5, 2017

המאמן כבר לא הגיע לאימון הבוקר ומי שהדריך את השחקנים היה עוזרו רוני אוואט. גורמים בסביבת המועדון מעריכים כי המנהל המקצועי של מחלקת הנוער יוסי מזרחי ישוב אל מאחורי הקווים. דבר נסיעתו של בן שמעון נפל כרעם ביום בהיר על לא מעט גורמים בקבוצה. רק השבוע מזרחי קבע עם יושב ראש מחלקת הנוער, מנדל דוידוביץ', לשבת על השיבוצים לעונה הקרובה במחלקה.



יוסי מזרחי, ירד שוב לקדמת הבמה? (עדי אבישי)


מאמן הפועל תל אביב לשעבר, אלי גוטמן, ויתר על ההצעה לאמן את מ.ס אשדוד במקומו של בן שמעון. "אני ממתין להצעות מאירופה. הסוכן שלי, דודו דהאן, פנה אליי והציע לי להגיע לאשדוד, אך אני בודק הצעות מחו"ל. יש לי מספר קבוצות וכרגע שום דבר לא על הפרק. הייתי מועמד לאימון נבחרת קפריסין וזה לא הסתדר. אני מאחל לרן בן שמעון הצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי