פרסום ראשון: באטה בוריסוב הבלארוסית פנתה לגיא מלמד

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

אחרי קאניוק לספורט1 נודע כי אלופת בלארוס, ששיחקה ארבע פעמים בשש השנים האחרונות בשלב הבתים של ליגת האלופות, במגעים עם סוכנו של החלוץ גלעד קצב. סעיף השחרור שלו עומד על 300 אלף יורו

(גודל טקסט)

פרסום ראשון. באטה בוריסוב הבלארוסית פנתה לחלוץ מכבי פתח תקווה גיא מלמד ולאחר עזיבתו של גידי קאניוק המלאבסים בדרך לאבד שחקן נוסף.

לספורט1 נודע שאלופת בלארוס מעוניינת לצרף את החלוץ גיא מלמד וכבר שוחחה עם נציגו גלעד קצב בנושא. כפי שפרסמנו כבר בשבוע שעבר, בהנהלה הבהירו לצוות המקצועי כי ייאלצו לבנות קבוצה ללא גידי קאניוק וגיא מלמד ונראה שגם החלוץ המוכשר לא ימשיך במלאבס. מלמד מחזיק בסעיף שחרור על סך 300 אלף יורו כך שהקבוצה תיאלץ לשלם עליו סכום זה במידה ותרצה לרכוש אותו.

החלוץ בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא וב-2013 עבר למכבי פתח תקווה. אשתקד כבש תשעה שערי ליגה בעונת השיא שלו בבוגרים.


גיא מלמד, בדרך לאירופה? (אודי ציטיאט)

באטה בוריסוב היא אלופת בלארוס בארבע השנים האחרונות אך בעונה הנוכחית שנמצאת באמצע הדרך שלה ובמחזור ה-15 היא נמצאת במקום השני אחרי שחטיור סוליגורסק במרחק שלוש נקודות. את הקבוצה מאמן אלכסנדר ירמקוביץ' בן ה-42. הקבוצה, ששיחקה ארבע פעמים בשבל הבתים של ליגת האלופות ב-6 השנים האחרונות, משתתפת במוקדמות וכמו הפועל באר שבע תחל בסיבוב השני במפגש עם אלאשקרט הארמנית.

במקביל, הסכם חסות נחתם בין המלאבסים להפועל מחנה יהודה, במסגרתו יעברו שחקנים מהנוער לקבוצה הבוגרת של מחנה, וכמו כן יכלול השתלמויות מאמנים ועוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי