ג'ורדן פושה סגר את תנאיו בהפועל רעננה לשנתיים

גורדן פושה
גורדן פושה | אודי ציטיאט

מלך שערי הליגה הלאומית בעונה שעברה עוזב את מכבי הרצליה אחרי שלוש עונות וחצי ויהיה המשתכר הגבוה ביותר בתולדות הקבוצה מהשרון

(גודל טקסט)

החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה סגר היום (רביעי) את תנאיו בהפועל רעננה לשנתיים ויהיה המשתכר הגבוה ביותר בתולדות המועדון. ביום ראשון השחקן ינחת יחד עם סוכנו יונתן בן ברון ויחתום באופן רשמי על חוזה לשנתיים. הוא צפוי להשתכר כ-140 אלף יורו לעונה. לפני כשבוע, כזכור, הקבוצה מהשרון הודיעה שהמו"מ מול החלוץ פוצץ בגלל דרישותיו הכספיות, אך היום כאמור הצדדים הגיעו לעמק השווה.

כזכור, פושה, ששמו נקשר במהלך הקיץ האחרון עם הפועל חיפה, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, התבטא רק אתמול בראיון בצרפת: "אני רוצה לחזור לצרפת, רק קבוצה ישראלית שנאבקת על האליפות תגרום לי לחשוב". כנראה שההצעה הכספית הגבוהה מצד הקבוצה מהשרון גרמה לו לשנות את דעתו.

פושה בן ה-26 סיים את העונה שעברה כמלך השערים של הליגה הלאומית כשהבקיע 24 פעמים במדי מכבי הרצליה. לקבוצה של אריאל שיימן הצטרף הצרפתי בפברואר 2014 ומאז כבש 67 שערים בשלוש עונות וחצי. אגב, באותו ראיון בצרפת גילה פושה שהיה אמור לחתום ברעננה לפני ההגעה למכבי הרצליה. 

רעננה ממשיכה לנהל מו"מ עם השוער הסרבי זוראן פופוביץ', שטרם חתם. פושה הוא שחקן הרכש השני שמצטרף למועדון אחרי הקשר הסרבי מרקו אדאמוביץ'. 

ג'ורדן פושה. המשתכר הגבוה ביותר בתולדות רעננה (אודי ציטיאט)
ג'ורדן פושה. המשתכר הגבוה ביותר בתולדות רעננה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי