הקשר הבולגרי בוז'ידר ואסב חתם בהפועל עכו

ואסב
ואסב | צ

קשר סלביה סופיה בן ה-24 הצטרף: "מקווה לכבוש הרבה". חשש לפני הדיון בעניין ה"חוזים הכפולים". הקלה בעניינים של ארבעה שחקנים בהם רוצ'ט ואבו ענזה

(גודל טקסט)

רכש חדש להפועל עכו. הקשר בבולגרי בוז'ידר ואסב בן ה-24. הקשר צמח בסלביה סופיה ועבר גם בקבוצות נוספות בבולגריה כמו בוטב פלובדיב ופירין. אשתקד שב למועדון נעוריו וכבש ארבעה שערים. הוא הספיק לרשום גם שש הופעות בנבחרת הצעירה של בולגריה.

במקביל, הדיון בעניין פרשת החוזים הכפולים בהפועל עכו יתקיים הערב (חמישי) ועוד לפניו, הסכים תובע ההתאחדות להקל על המועדון. אדריאן רוצ'ט, מורד אבו ענזה, אסי כץ ורום אילוז ישלמו "כופר" בסך 10 אחוז מהסכום שיוחס להם בכתב האישום ולא יעמדו לדין. המשמעות היא שהארבעה לא יספגו עונשי הרחקה. הסדר הטיעון אושר על ידי הדיין בתיק, עו"ד ישראל שמעוני.

כזכור, עכו הואשמה שלא דיווחה לבקרה על סכום כולל של 638 אלף שקל. כתב האישום המקורי כלל את המועדון, הנשיא דודי רוזנפלד שדיווח לבקרה על הפרשה, המאמן שלומי דורה ו-13 שחקנים. כעת, לאחר ההפחתה, יעמדו לדין תשעה שחקנים בלבד: מינדאוגאס פאנקה, ברנקו מיכאילוביץ', דמיטרו ריז'וק, עומרי הובל, אחמד קאסום, עידו אקסברד, דניאל בורחל, גל אראל וציון צמח.

החשש בעכו הוא מעונש הפחתת נקודות בפועל שיביא את העולה החדשה לפתוח את העונה במינוס נקודות. המועדון, המאמן והשחקנים עלולים לספוג קנסות ועונשי הרחקה. ראוי להדגיש שמרבית השחקנים שעומדים לדין כלל לא נמצאים בתכניות המקצועיות של דורה לעונה הבאה.

עכו החלה השבוע את אימוניה עם שבעת שחקני הרכש שהגיעו באמצעות הסוכן דודו דהאן ולעיני הג'נרל מנג'ר החדש דניאל סטנצ'יו. בקבוצה ביקשו כזכור לדחות את משחק האימון מול מכבי חיפה שתוכנן ליום שישי בטענה שהסגל לא מספיק מוכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי