מאבוקה נחת, מכבי חיפה הציעה לבוזגלו להשתקם אצלה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | AFP

הרכש הקמרוני של הירוקים יעבור בדיקות רפואיות וככל הנראה יצטרף לקבוצה במחנה האימונים, במועדון אמרו: "תמיד אמרנו שנשמח שבוזגלו ישחק אצלנו"

(גודל טקסט)

הרכש המיועד של מכבי חיפה , ארנסט מאבוקה, נחת היום (שישי) בישראל. הוא יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף ככל הנראה לקבוצה במחנה האימונים בפולין אליו יצאו הירוקים ביום שני הקרוב. במועדון ישנה שביעות רצון גדולה מהחתמתו. בקבוצה סיפרו כי אנשי הצוות המקצועי בראשותו של גיא לוזון עקבו אחר המגן ולאחר שהוצעו מספר מועמדים החליטו להחתים דווקא את הקמרוני, ששיחק בז'ילינה.


אחת הסיבות להחתמתו של המגן הייתה העובדה שמדובר בשחקן נבחרת, בדומה לקשר גאורגי קוסטדינוב שמשחק בנבחרת בולגריה. גורמים בחיפה אישרו כי המטרה היא שגם שני השחקנים הנוספים שיגיעו בעמדות החלוץ והקישור ההתקפי יהיו שחקני נבחרות. "כל הזרים שנבחרו וייבחרו נבדקים היטב. העובדה שהם משחקים בנבחרות שלהם מצביעה על כך כי הם בשיא הקריירה וזה מה שאנחנו מחפשים".עם כל השמחה השיחה המרכזית בקרב אוהדי היא הפגישה שהתקיימה אתמול בין אביו של מאור בוזגלו יעקב לבין מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב עליה פורסם לראשונה בספורט1.

 



בסביבתו של בוזגלו סיפרו כי למרות הפערים הכספיים הקיימים הייתה פגישה חיובית ונראה ששני הצדדים מעוניינים בשיתוף הפעולה בעונה הקרובה. במכבי חיפה אמרו הבוקר: "תמיד אמרנו שנשמח לראות את בוזגלו אצלנו אבל לא בכל תנאי. הצוות המקצועי מאוד רוצה אותו אבל השחקן ואביו יצטרכו לרדת בדרישותיו הכספיות".


לא מן הנמנע כי בשבועות הקרובים ייערכו מספר פגישות נוספות בין הצדדים. בחיפה הציעו לשחקן כי אם יחתום על חוזה בקבוצה, הוא יוכל לעבור את תהליך השיקום אצלם תחת השגחת הצוות הרפואי של המועדון.


ארנסט מאבוקה (סילבי אביטל)
ארנסט מאבוקה בבן גוריון (סילבי אביטל)


בנוגע למחנה האימונים, מי שלא יצאו הם השחקנים המנודים מארק ואליינטה, הולמר איולפסון, קאמיל ואצק ופיטים אזמי וגם הישראלים יניב בריק, איסמעיל ריאן, שחר הירש ואלון תורג'מן. האחרון מעוניין לערוך פגישה נוספת עם ראשי המועדון כדי להגיע לפשרה בנוגע לעתידו. בחיפה דורשים כי השחקן יוותר על חוזהו לעונה קרובה ואף ימצא קבוצה שתסכים לשלם דמי העברה עבורו, ואילו השחקן מוכן לוותר על חוזהו לעונה הקרובה בתמורה לכרטיסו.



אלון תורג'מן. רוצה את הכרטיס ביד (אלוני מור)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי