הקשר קאיו נחת בישראל, סיכם את תנאיו במכבי חיפה

קאיו אלבס
קאיו אלבס | טוויטר

הירוקים המריאו הבוקר למחנה אימונים בפולין, אולם במקביל הגיע ארצה הקשר הברזילאי של גראסהופרס לצורך התרשמות וניהול מו"מ, המועדון פנה לקבוצתו

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה המריאה הבוקר ׁ(שני) למחנה אימונים שייערך 10 ימים בפולין ובו תפגוש הקבוצה שלוש יריבות שונות: ב-13.7 יערכו את הבכורה מול וולפסבורג ב' מגרמניה, שלושה ימים אחר כך ישחקו מול מידז' לגניצה הפולנית וב-19.7 ייערכו את משחקם האחרון מול סיגמה אולמוץ הצ'כית.

הקבוצה תנחת בגרמניה לקראת הצהריים ומשם ימשיכו השחקנים והצוות המקצועי אל עיירת אופלאניצה אשר נמצאת במרחק של כשעתיים וחצי מברלין וסמוכה לעיר פוזנן, ובימים הקרובים עשוי להצטרף לקבוצה במחנה החלוץ הברזילאי קאיו, ששיחק בעונה שעברה בגראסהופרס.

הקשר ההתקפי הברזילאי (31) נחת הבוקר בישראל והוא מועמד להצטרף למכבי חיפה. קאיו יתרשם מהעיר וינהל מגעים עם הירוקים. מדובר בשחקן בכיר ששיחק כאמור בארבע השנים האחרונות בגראסהופרס וכבש 51 שערי ליגה ב-126 משחקים. בעבר שיחק הקשר גם באיינטרכט פרנקפורט וכן במספר קבוצות בארצו. לקאיו חוזה לעונה הבאה בקבוצה השוויצרית, במדיה שיתף פעולה עם מואנס דאבור. לפיכך, מכבי חיפה תיאלץ לשלם עבורו דמי העברה. אם העסקה תיסגר במהרה, הירוקים ינסו להטיסו למחנה אימון בפולין.

הקבוצה פנתה לגראסהופרס וביקשה להעביר לשורותיה את קאיו. על פי גורמים במועדון, השווייצרים דורשים סכום העברה של כמיליון יורו, ובחיפה לא מתכוונים לשלם סכום העברה זה ומקווים כי גראסהופורס יתגמשו בכדי להגיע להסכם. קאיו עצמו כבר סיכם לפני מספר ימים את גובה שכרו, אך בחיפה מבהירים כי העסקה תצא לפועל רק אם השוויצרים יסכימו לרדת בדרישותיהם. במקביל במועדון הירוק אישרו כי יש אופציות נוספות שעומדות על הפרק ויבחנו בימים הקרובים.


קאיו במדי החרגולים. דאבור המליץ לו על מכבי חיפה?  

במועדון מספרים על חשיבות המחנה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. "עבדנו קשה בקיץ הזה וזאת עונה שהיא מבחן גדול לכולנו", אמרו אצל הירוקים עם העלייה למטוס. המאמן גיא לוזון קיבל יד חופשית לבנות את הקבוצה לפי ראות עיניו וכעת מצפים בחיפה לראות את התוצאות על כר הדשא. בחיפה אומנם טרם סיימו את הבנייה כאשר פרט לשיחות שמתנהלות מול מאור בוזגלו שטרם מגיעות לסיכום, חיפה תנסה להנחית שני זרים במהלך המחנה בעמדות החלוץ והקשר – ולא מן הנמנע כאמור לעיל שקאיו יהיה אחד מהם. "השמות כבר ברשימה של לוזון ואם הכול יסתדר, נתחיל בקרוב במשא ומתן" אמרו במועדון לפני ההמראה למחנה. בחיפה אף ציינו כי גם הקשר הקרואטי אנטון פאליץ' נמצא ברשימת המועמדים. פאליץ' שמשחק בדינמו בוקרשט מחזיק בעוד הצעות פרט למכבי חיפה וצפוי לקבל החלטה בקרוב

26 שחקנים יצאו הבוקר לפולין וביניהם החלוץ עומר דמארי שנמצא בשלבי החלמה אחרונים מהפציעה שלו ובחיפה מקווים כי ישתלב באחד ממשחקי האימון בפולין. גם החלוץ שון וייסמן שהושאל בעונה האחרונה למכבי נתניה יצאה עם חיפה והוא זוכה למחמאות מהצוות המקצועי. לא מן הנמנע כי לוזון אף ידלל מעט את הסגל עם חזרת הקבוצה לישראל, אבל בשלב זה החלוץ הצעיר מקבל שבחים וישנו סיכוי כי יהיה חלק מהסגל של הקבוצה בעונה הקרובה.


ויסמן חוגג בעונה שעברה בנתניה. עשוי להישאר (אודי ציטיאט)

הסגל המלא
שוערים: עומרי גלזר, אוהד לויטה, גיל אופק.

הגנה: עומרי בן הרוש, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, גארי קגלמאכר, שי בן דוד, סאן מנחם, רז מאיר, ארנסט מאבוקה.

קישור: נטע לביא, איתן וולבלום, מוחמד אבו פאני, גל אלברמן, עמית זנטי, רועי קהת, גילי ורמוט, גיאורגי קוסטדינוב.

התקפה: ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד, אלירן עטר, עומרי דמארי, שון וייסמן, אופיר מזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי