אבו יונס: לא נשלם 150 אלף שקל על איסמעיל ריאן

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | ערן לוף

בסכנין ייצאו מחר למחנה בפולין כנראה ללא קשר מכבי חיפה שדורשת דמי השאלה גבוהים. עמבר ואביטן ייצאו, אבו סלאח חתם לעונה אחת

(גודל טקסט)

בני סכנין תצא מחר (שלישי) למחנה אימונים בפולין כנראה ללא קשר מכבי חיפה איסמעיל ריאן. בקבוצת המגזר מאוד מעוניינים בקשר, אבל לא רוצים לשלם את הסכום שהירוקים דורשים כדמי השאלה. יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס, אמר בנושא: "לא נשלם 150 אלף שקל. רק אם חיפה תרד בדרישות, ריאן יילקח בחשבון".

מי שכן יצטרפו למחנה הם השוער מתן עמבר שהגיע משעריים, חתם לעונה אחת ומיועד להיות שוער השני, והבלם בר אביטן שהגיע מהפועל עכו. אתמול ניצחה הקבוצה מהמגזר במשחק הכנה 0:1 את אחי נצרת משערו של מארון גנטוס. המאמן ז'אירו סבירסקי בחר לעלות עם מערכי הגנה וקישור שדומים לאלה מהעונה שעברה כך שהשינוי היה בעיקר בחלק ההתקפי עם ארבעה שחק'נים חדשים: מוחמד כליבאת, ישראל זגורי וצמד הברזילאים לוקאס גאושו וג'ונתן לוקה.

הבלם עלאא אבו סלאח, ששיחק בעונה האחרונה באל שבאב מהליגה הפלסטינאית ונחשב לשחקן חופשי, חתם גם הוא על חוזה לעונה אחת עם אופציה של הקבוצה לעונה נוספת. אבו סלאח נפגש עם יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס וסגר את תנאיו. הוא אמור לצאת למחנה.

עמבר. מצטרף לתלכיד
עמבר. מצטרף לתלכיד

בסכנין מקווים כי הקשר האוקראיני אלכסנדר אלייב שיגיע להיבחן במהלך המחנה ירשים את הצוות המקצועי ויחתום בקבוצה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי