יעקב בוזגלו: מאמין שעד סוף השבוע נקבל הצעה ממכבי חיפה

יעקב ומאור בוזגלו
יעקב ומאור בוזגלו | אודי ציטיאט

"מכירים את הסכומים שהם משלמים לישראלים", "לא משתמשים בנו כדי למכור מנויים", "הפציעה עלתה לנו הרבה כסף", "אם יחתום, המשפחה תתגורר קרוב לחיפה אבל לא בעיר". אביו של מאור ב-103FM

(גודל טקסט)
מאור בוזגלו עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה, אבל ייתכן וקיבלנו רמז עבה. יעקב בוזגלו, אביו וגם מי שמשמש כסוכנו התייחס לפגישה עם אנשי מכבי חיפה עליה פורסם לראשונה בספורט1 בראיון לתוכנית הספורט של 103FM: "עדיין לא קיבלנו הצעה נגדית ממכבי חיפה. יש מציאות ואנחנו מחפשים בצורה לגיטימית את הטוב ביותר למאור, גם הם מחפשים את הטוב ביותר למכבי חיפה. ככה הם פני הדברים כרגע. אנחנו מכירים את הסכומים שמכבי חיפה משלמת לישראלים".


אופציות נוספות: "כרגע מאור לא בתוכניות לפתיחת העונה עבור אף קבוצה. יש לכל אחד את הזמן שלו. גם כשאקבל הצעה עד סוף השבוע ממכבי חיפה, וככה אני מעריך, אני עדיין לא רואה בזה סוף פסוק".




שימוש בשם של מאור להקפצת מכירת מנויים: "בכל מקרה אני מאחל למכבי חיפה שתגיע ליעד שהציבה לעצמה. לא חושב שמשתמשים בנו כדי להעלות מספרים. אני מאמין שהכל בתום לב. יכול להיות שלא ירצו אותנו בסוף".




הכסף שהפסידו בגלל הפציעה בסוף העונה: "הפציעה של מאור עלתה הרבה כסף. מצד שני אפשר עדיין לחפות על זה. מאור עדיין צעיר".



בוזגלו, יהיה שובר השוויון של חיפה? (דני מרון)


באר שבע נבנתה מחדש: "כל הקבוצות נבנות בצורה יוצאת מהכלל, גם עם זרים. לדעתי עד המחזור החמישי לא נדע מה קורה, אבל אז נקבל אינדיקציה. אני מעריך שמכבי חיפה תהיה עם 12 נקודות בחמשת המחזורים הראשונים. מאור בוזגלו הוא שובר שוויון ואם נגיע כשהם בצמרת, אין ספק".


העתיד יהיה במכבי חיפה: "אני מאמין שיהיה בסדר. המשפחה תתגורר קרוב לחיפה אבל לא בעיר עצמה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי