הכנה: מכבי פ"ת, הפועל חיפה ורעננה ניצחו, תיקו לאשדוד

חנן ממן
חנן ממן | צילום: האתר הרשמי

1:2 למלאבסים על אריס לימאסול. שחקניו של קלינגר הביסו 0:3 את הקבוצה הצעירה של שחטאר, האסלביינק כבש ובישל ב-0:3 של הקבוצה הצפונית, פושה כבש ב-1:3 של רעננה, ששחררה את מאורי. 2:2 לאשדוד מול בשאקשהיר

(גודל טקסט)
קבוצות ליגת העל ממשיכות במחנות האימונים לקראת העונה הקרובה, כשהיום (שלישי) קיימו מכבי פתח תקווה, מ.ס. אשדוד, הפועל רעננה, הפועל חיפה ועירוני קריית שמונה משחקי אימון.


מכבי פתח תקווה גברה 1:2 על אריס לימאסול (תומר חבז)
בניגוד למשחקי ההכנה הלא כל-כך מוצלחים, מכבי פתח תקווה פתחה את שלושת משחקיה במחנה האימונים בונגאזל, אוסטריה ברגל ימין כשגברה הערב 1:2 על אריס לימאסול הקפריסאית. המלאבסים, ללא גיא מלמד הפצוע שנותר בארץ, נהנו משערים של רומאריו פירס (45 פנדל) ועידן אדהנני (79), כשהבלם תומאש סיבוק ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה.




הרכב הקבוצה שפתח: צחי גיגי, עודד אלקיים, עומר דנינו , תומס סיבוק, אורי מגבו, רומריו פירס, יובל שבתאי, לידור כהן, מנור סולומון, ריצ'רד סומא ויובל אבידור.


ביום שישי, תפגוש פתח תקווה את זלאגרסג ההונגרית מהליגה השנייה וביום שני תנעל את המחנה, במשחק מול בלדייספור, מהליגה התורכית הבכירה. הקבוצה ערכה אמש ערב גיבוש, כאשר מי שקיבל את המיקרופון בין השאר היה הקשר החדש רישאר סומא.



רפואה. פתח ברגל ימין (אודי ציטיאט)


בתוך כך, במועדון התאכזבו לאחר שאלון תורג'מן בחר להצטרף להפועל חיפה, כאשר ביום ראשון, בפתח תקווה עוד האמינו שניתן יהיה לצרפו.


עירוני קריית שמונה הביסה 0:3, שער ובישול להאסלביינק (מיכאל וייסרמן)

עירוני קריית שמונה רשמה הערב ניצחון ראשון תחת המאמן חיים סילבס כשהביסה 0:3 את זאלגרזג מהליגה ההונגרית השנייה עם שלושה שערים יפים.

קריית שמונה הייתה גדולה כמה דרגות על יריבתה ובדקה ה-29 האסלביינק קיבל כדור נהדר משובל גוזלן וקבע 0:1. 13 דקות מאוחר יותר החלוץ ההולנדי פרץ נהדר והגביהה לרחבה שם חיכה עדן שמיר שקבע 0:2 במחצית.




ניצחון מרשים. עירוני ק"ש במחנה האימונים (האתר הרשמי)


בתחילת המחצית השנייה אחמד עאבד שמתופקד לאחרונה כקיצוני ימני פרץ נהדר והעביר לשלומי אזולאי שקבע את תוצאת המשחק. סילבס ערך מספר חילופים במחצית השנייה, דבר שגרם לירידה ביכולת הקבוצה. בניגוד למשחק הראשון במחנה מול בירמינגהאם הפעם פתח אופיר קריאף בקישור על חשבונו של דידייה ברוסו.


0:3 להפועל חיפה על הקבוצה הצעירה של שחטאר דויינצק (מיכאל וייסרמן)
על רקע הבלגן סביב בית המלון במחנה האימונים באוקראינה ערכה הערב הפועל חיפהמשחק אימון ראשון מול מילואי שאחטאר דונייצק וניצחה 0:3, לעיני הבעלים יואב כץ שהגיע לאוקראינה. "פתחנו את המחנה ברגל ימין. שיחקנו טוב בעיקר במחצית הראשונה מול קבוצה צעירה שבה משחקים כשרונות מכל אוקראינה. בסך הכול היו כמה מהלכים יפים במשחק ואפשר להיות אופטימיים לקראת ההמשך", אמר כץ בסיום.


ניר קלינגר עלה עם ההרכב: ארנסטס שטקוס, רסמוס סויסטד, אופק פישלר, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, ראדו גנסארי ומאמון קשוע, כאשר ממן שימש כקפטן הקבוצה. כבר בדקה השנייה עלתה חיפה ליתרון משער של מאמון קשוע לאחר בישול של חנן ממן, כשרבע שעה מאוחר יותר מקסים פלוקשצ'נקו הכפיל את התוצאה לאחר מסירה מצוינת של גנסארי.



חנן ממן שימש כקפטן (הפועל חיפה, רשמי)


גם תחילת המחצית השנייה הייתה בשליטה של האדומים שכבשו את השער השלישי בדקה ה-57 כאשר בעיטה של פלקושצ'נקו פוגעת ביריב אוקראיני והכדור חודר לרשת. במהלך המחצית השנייה בחר קלינגר לבצע מספר רב של חילופים ובין השאר שותפו רן קדוש, לירן סרדל, הישאם כיוואן, ענר שכטר, עודד גביש, סער פדידה, עידן גולן, ספואן זועבי וחיים מגרלשווילי.


המאמן ניר קלינגר אמר לאחר הניצחון: "עד כה המחנה ללא תקלות. מעז יצא מתוק והתנאים יוצאים מן הכלל. המשחק היום היה נגד יריבה צעירה אל מאוד מוכשרת. תרגלנו שיטה מסוימת וזה הלך מצוין".


ג'ורדן פושה כבש ב-1:3 של רעננה (אשר גולדברג)
הפועל רעננהשיחקה הערב בגדנסק פולין וגברה על הקבוצה הליגה השנייה אולימפיה גרודידז' 1:3. את השערים כבשו ג'ורדן פושה,עידו לוי וכארם ארשיד. ב-22 בחודש תשחק הקבוצה נגד ארקדיה גדניה, מולה סיימה הקבוצה בשנה שעברה בתיקו מאופס.


במשחק נבחן במשך 25 הדקות האחרונות של המשחק השוער הצרפתי קלמון מורי שהצוות המקצועי ברשות המאמן דודו אברהם והודיעו לו כי הוא משוחרר ולא יוחתם, כשהמאמן מעוניין לצרף שוער זר אחר לקבוצה.


From Gdansk with ❤ pic.twitter.com/kr0ZPjoOSu

— FC Hapoel-Ra'anana (@HapoelRaananaFC) July 16, 2017


מזרחי חזר לעמוד על הקווים, 2:2 לאשדוד מול איסטנבול בשאקשהיר (נדב צרפתי)
מ.ס. אשדוד חילצה הערב 2:2 מול איסטנבול בשאקשהיר החזקה במשחק האימון השני שלה במחנה האימונים בסלובניה. בשורות הקבוצה הטורקית משחקים שמות גדולים בכדורגל העולמי כמו עמנואל אדבאיור, גאל קלישי ואקס אינטר, אתלטיקו מדריד וניוקאסל אמרה בלזולו שפתחו בהרכב, כשהאחרון כבש בדקה ה-10 מבעיטה חופשית. 

כמו במשחק הקודם מול ראדומייה, גם הפעם אשדוד – תחת הדרכתו של יוסי מזרחי – ידעה לחזור מפיגור. הפעם מחקה הקבוצה 2:0 במחצית, כשאת השערים כבשו טום בן זקן (55) ומאוריסיו (80). מזרחי העלה ב-11 את יואב ג'רפי, טום בן זקן, חאתם אלחמיד, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ, אמיר בן שמעון, רועי בקל, טום מונד, גדי קינדה, דן ביטון ודין דוד.




GOOOOOLLLLL | Medipol Başakşehir – Ashdod FC: 1-0

10' Emre Belözoğlu pic.twitter.com/8CwHrnl9gI

— İstanbul Başakşehir (@ibfk2014) July 18, 2017


אגב, זו לא הפעם האחרונה בה תפגוש הקבוצה הישראלית שחקנים ישראלים, כשתפגוש במסלול הסגניות במוקדמות ליגת האלופות את קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב.



מחצית לרייכרט בהפסד וארחם
בן  רייכרט פתח בהרכב זולטה וארחם בהפסד 3:1 במשחק האימון מול אמיין, העולה החדשה לליגה הבכירה בצרפת. הישראלי שיחק מחצית אחת והוחלף במצב של פיגור 2:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי