סיימה את המחנה ברגל שמאל: מכבי חיפה הובסה 5:0

גיורגי קוסטדינוב
גיורגי קוסטדינוב | מכבי חיפה, אתר רשמי

הירוקים הושפלו על ידי הקבוצה שרק הקיץ שבה לליגה הבכירה ב'צכיה, קאיו רק מצא את הקורה. פערים גדולים במו"מ עם גוטליב, אשתו של טרויסי טרפדה את הצטרפותו. איולפסון ייבחן בפאלרמו

(גודל טקסט)
 מכבי חיפה ערכה היום (רביעי) את משחק האימון האחרון שלה במחנה אימונים מול סיגמה אולמוץ שרק עלתה מליגת המשנה הצ'כית, ואמנם גם הפעם בחן המאמן גיא לוזון מספר שיטות והעניק הזדמנות לשחקנים צעירים, אולם זה הסתיים ב-5:0 משפיל במיוחד.


כזכור, בשני המשחקים הראשונים במחנה בפולין גברה מכבי חיפה על וולפסבורג ב' (0:4) מידג' לזניצה (0:1), אך דווקא לפני חזרתה ארצה היא ספגה חמישייה. יש לציין כי היריבה הצ'כית עלתה בתום העונה שעברה בחזרה לליגה הבכירה אחרי שלפני שנתיים סיימה במקום ה-15 וירדה.





במקביל למשחק בו הובסו הירוקים, על פי דיווחים באיטליה הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון, שחתום במכבי חיפה לארבע שנים נוספות, ייבחן בפאלרמו. הבלם האיסלנדי צפוי להגיע לאיטליה למספר ימים לפני שהקבוצה האיטלקית, שירדה לסרייה B, תחליט האם לרכוש אותו.


מהלך משחק
בדקה השנייה עלו הצ'כים ליתרון מהיר במיוחד, אחרי שכדור קרן הסתיים עם כדור ברשת של עומרי גלזר מבעיטה של וצלאב ימלקה. 0:1 לסיגמה אולומוץ. בדקה ה-13 היתרון הוכפל, לאחר שכדור חופשי שינה כיוון, פגע בתומאש חורי והכניע את גלזר פעם נוספת. 0:2 לצ'כים.


בתחילת המחצית השנייה ערך המאמן גיא לוזון מספר שינויים, אולם בדקה ה-60 עלו הצ'כים ל-0:3 משער של מרטין האלה וארבע דקות אחר כך זדנק לינהארט העלה את קבוצתו ל-0:4 אחרי שתפס את עומרי גלזר לא מוכן. מיד לאחר מכן ערך לוזון ארבעה שינויים נוספים והעניק הזדמנות לאוהד לויטה ולצעירים בן דוד, מאיר, זנטי ועוואד. בדקה ה-82 ביצע בן דוד עבירה ברחבה והצ'כים תרגמו זאת ל-0:5 מהנקודה הלבנה מבעיטה של לוקאש בוכבלדק. קאיו היה קרוב לכבוש שער בכורה בירוק לפני הסיום, אבל פגש את הקורה.


הרכב מכבי חיפה: עומרי גלזר (אוהד לויטה, 65), דקל קינן, אליסון דוס סנטוס (גארי קגלמאכר, 46), ארנסט מאבוקה (רז מאיר, 65), עמרי בן הרוש (שי בן דוד, 65), גל אלברמן, מוחמד אבו פאני (גילי ורמוט, 46), רועי קהת (עמית זנטי, 65), אלירן עטר (קאיו, 46), אופיר מזרחי (מוחמד עוואד, 65), שון וייסמן (ניקיטה רוקאביציה, 46).




שון ויסמן. הירוקים התקשו במחצית השניה (האתר הרשמי)


אשתו של טרויסי מנעה את חתימתו בקבוצה

במקביל במכבי חיפה ממשיכים לעבוד על החתמת הזר השישי, לאחר שאתמול הודיע הקשר האוסטרלי ג'יימס טרויסי שהיה בישראל למספר ימים כי החליט שלא להצטרף לקבוצה. בחיפה הסכימו לומר כי אשתו של השחקן הייתה זו שלא רצתה להישאר בארץ. בשל כך במועדון החליטו לא למהר בהחתמת הזר הנוסף, במטרה למצוא את השחקן המתאים שהפעם לא יגיע להתרשמות, אלא יסכים לתנאים ויחתום לקבוצה. "יש לנו מספר מועמדים ואנחנו בוחנים את כל האופציות. ההחלטה ככל הנראה תתקבל כאשר הקבוצה תנחת בישראל", אמרו במועדון הירוק.



טרויסי בנתב"ג. בכרמל לא ימהרו להנחית זר שישי (מכבי חיפה)


מבחינת הישראלים אז בחיפה ממשיכים במשא ומתן מול הבלם אדי גוטליב, שנמצא בימים אלה במחנה האימונים של הפועל תל אביב השוהה באותו מתחם עם מכבי חיפה. הבלם שוחח מספר פעמים עם גיא לוזון, אך נראה כי הפערים הכספיים מונעים את המהלך. "יש הפרשים גדולים וחיפה תצטרך לקבל החלטה", אמרו בסביבתו של השחקן.


כפי שפורסם בספורט1
, גם בסביבתו של מאור בוזגלו ממתינים להצעה רשמית ולא מן הנמנע כי כבר בשבוע הבא תיערך פגישה נוספת בין המנכ"ל אסף בן דב לבין אביו של השחקן. בחיפה מרוצים מקצב מכירת המנויים כאשר עד עתה נמכרו יותר מ-14,000 מנויים, כולם אלו מנויים שחודשו מהעונה שעברה. כבר מחר יוכלו אוהדים שלא היה להם מנוי בעונה שעברה להתחיל ולרכוש מנוי לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי