רשמי: סוכמה העברת אפונסו טיירה לעירוני קריית שמונה

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | aaaaaa

אשטוריל הודיעה על סיכום מול הקבוצה הצפונית לגבי העברתו של הקשר האחורי בן ה-25 שצמח בספורטינג ליסבון. עתידו של ברוסו לא ברור

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה מצאה את הקשר שחיפשה. אשטוריל הפורטוגלית הודיעה שהגיעה לסיכום עם הקבוצה הישראלית על העברתו על אפונסו טיירה. השחקן אמור להגיע לישראל ביממה הקרובה לבדיקות רפואיות וחתימה רשמית על חוזה. "אנחנו מודים לשחקן על המחויבות, ההקרבה והעבודה שלו בשנים בהן שיחק במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך", נמסר מהמועדון הפורטוגלי.

הקשר האחורי הפורטוגלי בן ה-25 רשם למעלה מ-70 הופעות בכל המסגרות במדי אשטוריל, אצלה שיחק בשלוש השנים האחרונות. הקשר ששיחק במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון עבר גם בקורדובה הספרדית ובאתלטיקו הפורטוגלית. הוא רשם מספר הופעות בנבחרות הנערים והנוער של ארצו.

טיירה יהיה הזר השישי של קריית שמונה, כשכרגע מעמדו של דידייה ברוסו לא ברור. הקבוצה של חיים סילבס החתימה גם את מילוש ראדיבוייביץ', קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז ונייג'ל האסלביינק. כמו כן, צורף הבלם איאד אבו עביד. כזכור, לפני צירופו הצפוי של טיירה, חיים סילבס ניסה להחתים את ההולנדים דיון מאלון וגרגור בריינבורג.


טיירה חוגג, גם בק"ש (Gettyimages)

הקרייה ששוהה במחנה אימון באוסטריה הפסידה 2:0 לבירמינגהאם סיטי במשחק האימון הראשון שלה ואתמול גברה 0:3 על זלגרסג מהליגה ההנוגרית השנייה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי