פרסום ראשון: הקשר סאדיו דיאלו מועמד להצטרף למכבי חיפה

סאדיו דיאלו
סאדיו דיאלו | AFP

הקשר בן ה-26 שירד עם באסטיה לליגה השניה בצרפת ויכול לשחק גם באגף נמצא חזק בתוכניות של הירוקים. כבש אשתקד בליגה הצרפתית מול מונאקו ונחשב שחקן קבוע בנבחרת ארצו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בחיפושים אחר השחקן האחרון שישלים את מכסת זרים וזאת לאחר שהאוסטרלי ג'יימס טרויסי שכבר היה בהתרשמות בישראל החליט שלא לחתום בקבוצה. לספורט1 נודע כי אחד המועמדים הוא קשר נבחרת גינאה סאדיו דיאלו.

דיאלו בן ה-26 שיחק בשנתיים האחרונות במדי באסטיה הצרפתית שנשרה אשתקד לליגה השניה. הוא נחשב לעושה משחק ומסוגל לשחק גם בכנף שמאל כשזוהי הרגל החזקה שלו.

הקשר יליד גינאה צמח בבאסטיה אליה הצטרף בגיל 19. לאחר שלוש שנים עבר לראן ובין היתר בילה בהשאלות גם בבאסטיה עצמו ובלוריין. אשתקד הוא כבש שלושה שערים בליגה הצרפתית כולל שער ב-1:1 מול האלופה מונאקו. יש לו גם שמונה שערים ב-31 הופעות בנבחרת גינאה כשהאחרון שבהם היה במוקדמות אליפות אפריקה נגד חוף השנהב ביוני החולף.

באסטיה אגב ירדה לליגה השניה, אך עקב אי סדרים כלכליים הורדה לליגה השלישית בצרפת לאחר שוועדה של ההתאחדות הצרפתית פסקה בנושא. כעת דיאלו מחפש לעצמו יעד חדש ובכיר יותר.


דיאלו, ילבש ירוק?

כאמור, גם הבלם אדי גוטליב סיכם את תנאיו במועדון וצפוי לחתום בקרוב על חוזהו. מכבי חיפה צירפה עד כה את אופיר מזרחי, גל אלברמן, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גיאורגי קוסטדינוב, ארסנט מאבוקה וקאיו הברזילאים למצבת השחקנים שלה. גם שון וייסמן ורז מאיר חזרו מהשאלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי