אופטימיות בהפועל אשקלון: החוזים של נעים והשחקנים יעברו בבקרה

יובל נעים
יובל נעים | צילום: עדי אבישי

בקבוצה התאכזבו לעלות למשחק ההפסד בבאר שבע (3:0) ללא שחקני הרכש, אך כבר רגילים לבעיות עם עופר אורליצקי לפני כל פתיחת עונה ובטוחים שהעניינים יוסדרו

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 3:0 להפועל באר שבע אמש (שבת) בפתיחת משחקי גביע הטוטו, עיקר העניין אצל הפועל אשקלון סובב סביב העברת חוזהו של יובל נעים והשחקנים בבקרה התקציבית.

הקבוצה קיבלה הלוואה בסך 1.5 מיליון ש"ח מהעירייה ומבחינת התקציב העניינים מסודרים, אולם בבקרה, בראשות רו"ח עופר אורליצקי, רוצים ערבויות במזומן זכר למקרה הפועל תל אביב.
 

לגבי נעים, המאמן טרם חתם על חוזהו באופן רשמי, אולם מדובר בהליך פורמלי אחרי שכבר בשלב מוקדם הקיץ הודיעו הצדדים על המשך ההתקשרות. גם לגבי נעים וגם לגבי השחקנים שלא עברו בבקרה, בקבוצה מאמינים שכל נושא החוזים שלהם יוסדר עד למשחק הבא בעוד שבוע מול מ.ס אשדוד וכולם יוכלו ליטול חלק כמו שצריך.


יובל נעים. רגילים לבעיות עם הבקרה בפתיחת עונה

יובל נעים. רגילים לבעיות עם הבקרה בפתיחת עונה


בצוות המקצועי התאכזבו לגלות שלא עומדים לרשותם שחקני רכש כגון טל איילה ואלעד גבאי, ונאלצו להשתמש בעיקר בשחקני נוער אך בקבוצה כבר רגילים שלא כולם פותחים את העונה כמו שצריך בגלל ענייני בקרה.

בנושא הרכש, כפי שכבר פרסמנו, נעים היה שמח לצרף בהשאלה מבית"ר ירושלים את יעקב בריהון ואת מגן/בלם מכבי חיפה יהונתן לוי, אך הדברים רחוקים מלהיסגר ומן הסתם במועדון קודם יסדירו את חוזיהם של אלו שכבר בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי