יוסי מזרחי שוקל לוותר על ז'יל פראיבה

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | עדי אבישי

מאמן אשדוד מעוניין יותר ב"גרזן" במרכז המגרש בעוד הנבחן הברזילאי הוא קשר 50-50. "השאלה היא אם בונים לרוחב או מחזקים במקומות שחסר", אמרו במועדון

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד שוקלים להיפרד מהנבחן ז'יל פראיבה ולא בגלל יכולתו במשחק גביע הטוטו בו הפסידה הקבוצה 3:1 בבית"ר ירושלים. הברזילאי שבכלל הגיע לקבוצה עוד בתקופת רן בן שמעון הוא קשר 50-50 בעוד המאמן יוסי מזרחי מעדיף קשר אחורי, "גרזן" במרכז המגרש.

במועדון הזכירו עוד את ריבוי הקשרים באשדוד ויש מי שסבור שאת הכסף יותר חשוב להשקיע בחלק הקדמי. "רועי בקל, תום מונד, גדי קינדה, יובל יעקבוביץ', דן ביטון, חן עזריאל ואוהד רבינוביץ' מתחרים על שני מקומות", אמרו גורמים במועדון והודו שלכן משתהה מזרחי בנוגע לפראיבה.

"אין יותר טוב ממשחקים כאלה כדי ללמוד על השחקנים ומה צריכה הקבוצה. לגבי פראיבה, השאלה היא אם מוסיפים שחקן טוב ואז בונים יותר לרוחב או מחזקים במקומות שחסר".

אשדוד כבר מחזיקה ארבעה זרים (המגן-קשר קרלו ברוצ'יץ', הבלם פבריסיו, הקשר אדילסון באהייה והחלוץ מאוריסיו) כשתכנית העבודה מדברת על חמישה זרים ולא שישה. אם כן יוחלט ללכת על זר שישי הוא יהיה "פרוספקט", כלומר שחקן מתחת לגיל 19 שיוכל אף לשחק עם קבוצת הנוער. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי