פרסום ראשון: מכבי ת"א פנתה רשמית למאור בוזגלו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

המחטף של הקיץ? תפנית בעלילת המלפפון החם של הקיץ בכדורגל הישראלי. לאחר ההתקרבות המשמעותית שנרשמה במגעים עם מכבי חיפה, לספורט1 נודע שהצהובים נכנסו לתמונה ופגישה צפויה בקרוב

(גודל טקסט)

המחטף הגדול של הקיץ מתקרב? לספורט1 נודע שמכבי תל אביב פנתה רשמית למאור בוזגלו ופגישה בנושא צפויה להתקיים בקרוב.

ההצעה של הצהובים הגיעה דווקא לאחר התקרבות משמעותית במגעים בין הקשר שסיים חוזה בהפועל באר שבע למכבי חיפה המעוניינת בשירותיו. כזכור, בשבוע שעבר נערכה פגישה נוספת בין אביו, יעקב, לאנשי מכבי חיפה והצדדים התקרבו לסיכום על חוזה לשלוש שנים. חזרה של בוזגלו לירוק עדיין לא ירדה כמובן מהפרק.

כעת, מכבי תל אביב נכנסה מחדש לתמונה בניסיון לצרף את השחקן לשורותיה. בוזגלו, כזכור, נמכר בקיץ 2008 ממכבי חיפה למכבי ת"א בסכום חסר תקדים במונחים של הכדורגל הישראלי. שלוש שנים לאחר מכן הוא עזב את קריית שלום בטונים צורמים וחתם בסטנדרד ליאז' הבלגית.


בוזגלו במדי הפועל ב"ש. קרב בין הצהובים לירוקים על שירותיו (ערן לוף)

המאבק על בוזגלו עולה מדרגה בזמן התחזקות הדיווחים על רצונם של הצהובים לצרף את אלירן עטר ממכבי חיפה. בין המועדונים לא מתקיים מו"מ, אך ברור שרק הצעה גבוהה במיוחד תשלח את החלוץ חזרה לתל אביב. בסוף השבוע הקרוב נציגים של הקבוצות צפויים להיפגש על מנת לדון לראשונה בנושא. ההתפתחות בנושא בוזגלו עשויה להשפיע באופן ישיר על סוגיית עטר.

בוזגלו בן ה-29 מגביר את קצב אימוני השיקום, למעלה מחודשיים אחרי שעבר ניתוח לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת. הקשר שמקווה לחזור למגרשים עד נובמבר, כבש 35 שערי ליגה בארבע השנים האחרונות במדי הפועל באר שבע, איתה זכה בשתי אליפויות.

מיעקב בוזגלו נמסר לספורט1 בתגובה: "כרגע אני לא מתייחס למה שאומרים. בקרוב כולם יידעו איפה מאור ישחק. אמרתי, חזרתי ואמרתי שהזמן יעשה טוב לכולם".


"בקרוב כולם יידעו" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי