מאור בוזגלו על סף סיכום במכבי חיפה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

הירוקים קרובים להשלמת הרכש הנוצץ של הקיץ לאחר שהצדדים נפגשו וחלה התקרבות משמעותית. הקשר צפוי לחתום על חוזה ל-3 שנים

(גודל טקסט)
הירוקים יכולים לחייך? הערב (רביעי) נודע לספורט1 שחלה התקרבות משמעותית במגעים בין מאור בוזגלו למכבי חיפה. במהלך השבוע נערכה פגישה נוספת והצדדים קרובים מתמיד לסיכום על חוזה לשלוש שנים.


אם וכאשר הצדדים יגיעו לסיכום סופי, החתימה הרשמית תהיה אחרי תשעה באב כדי לא לצאת בהודעה חגיגית בתוך ימי בין המצרים. במועדון סבורים שצירופו של בוזגלו יגרום להתלהבות רבה אצל אוהדי הקבוצה ויאיץ בצורה משמעותית את מכירת המנויים (עד כה נמכרו כ-15,000 מנויים). 


על הפגישה הראשונה בין הצדדים, כזכור, פורסם בספורט1. גורם המקורב לשחקן אף סיפר לאחרונה שמאור בוזגלו רוצה לשוב ולשחק בכרמל וכעת הכדור נמצא בידיים של מכבי חיפה.




בנוסף לבוזגלו, במכבי חיפה מעוניינים להתחזק בזר נוסף ובימים הקרובים יאיצו המאמן גיא לוזון והמנכ"ל אסף בן דב את המשא ומתן מול המועמדים שבהם מעוניין הצוות המקצועי. 

 


בקרוב בירוק? מאור בוזגלו (ערן לוף) 


בוזגלו בן ה-29 היה אחד השחקנים הבולטים של הפועל ב"ש בעונה החולפת עם שבעה שערי ליגה. באירופה כבש שניים נוספים, אחד מהם ב-0:2 הבלתי נשכח בסן סירו על אינטר. פציעה קשה ברצועה גמרה עבורו את העונה מוקדם מהצפוי ובסיום העונה הודיעו הצדדים על פרידה. לפני מספר ימים מונה הקשר ליו"ר ארגון השחקנים.


אם יחתום במכבי חיפה זאת תהיה סגירת מעגל. הקשר פתח את קריירת הבוגרים במדים הירוקים, אך לא זכה להזדמנויות רבות והושאל למספר קבוצות. לאחר סכסוך מתוקשר בין אביו לנשיא המועדון יעקב שחר חתם בוזגלו במכבי ת"א בקיץ 2008.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי