גולדהאר אישר: מכבי ת"א תנסה להביא את עטר ובוזגלו ביחד

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

הבעלים מתכוון להשתמש בכסף הרב שנכנס ממכירתו של טל בן חיים כדי להביא את שני הכוכבים הישראלים, המהלך יואץ אחרי חזרת הקבוצה מהמשחק מול פאניוניוס (חמישי, 22:00). אלון ברומר התפטר ממחלקת הנוער

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב יצאה הבוקר (רביעי) לאתונה למשחק הגומלין נגד פאניוניוס במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית אחרי ה-0:1 בשבוע שעבר. המאמן ג'ורדי קרויף קבע הפעם כי לטיסה ליוון יצטרפו 21 שחקנים, בניגוד לשתי הפעמים הקודמות בה המריאו רק 19 שחקנים.


השחקנים שנותרו בארץ הם: מרסלו, שון גולדברג, מתן בלטקסה, שגיב יחזקאל ואלי דסה הפצוע. הערב באתונה יקיימו הצהובים את האימון המסכם ומסיבת העיתונאים הרשמית בהשתתפות המאמן ההולנדי והקפטן שרן ייני.




בתוך כך, הצהובים פועלים להביא גם את מאור בוזגלו (על מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1) וגם את אלירן עטר. המהלך קיבל את אישורו של הבעלים מיץ' גולדהאר ומי שמוביל אותו הוא המנכ"ל בן מנספורד. אחרי חזרת הקבוצה מיוון המגעים עם השניים יצברו תאוצה. גורמים המקורבים למועדון טוענים כי הסיכויים לצירופו של אלירן עטר גבוהים, ונעשים מאמצים להחתים גם את בוזגלו על חוזה ארוך טווח. אם אכן השניים יחתמו לא יגיע חלוץ זר. 



אלירן עטר. בדרך חזרה לקריית שלום? (ערן לוף)
אלירן עטר. בדרך חזרה לקריית שלום? (ערן לוף)


גולדהאר מתכוון לממן את הרכישה של שני הכוכבים הישראלים מהכסף הגדול שנכנס ממכירתו של טל בן חיים לספרטה פראג (2.9 מיליון יורו) והחיסכון של שכרו. בינתיים אביו של מאור, יעקב בוזגלו, אישר את הפרסום בספורט1 על כך שכבר נפגש עם ראשי מכבי תל אביב במקביל למו"מ המתקדם עם מכבי חיפה.


אלון ברומר, שחקן העבר של הקבוצה, התפטר מאימון קבוצת נערים ב'. ברומר הודיע על עזיבתו לאלתר וגורמים בסביבת מכבי תל אביב טענו כי קיימים חילוקי דעות בינו לבין פטריק ואן לייבן, המנהל הביצועי של מחלקות הנוער
 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי