מחכים למפץ הגדול: מד הכוח בהמתנה להחתמה של הקיץ

בוזגלו
בוזגלו | אודי ציטיאט

אחרי תשעה באב חזרנו לפעילות והיו גם תזוזות במיקום אבל הפנים לדבר הגדול שיוליד החלון. בוזגלו ועטר נעים בין ירוק לצהוב והפור יכול לשנות את התמונה. מי ירדה ואיזו קבוצה זכתה למחמאות? הכל כאן

(גודל טקסט)
תשעה באב מאחורינו, מבול של החתמות לפנינו? לא ממש בטוח, אבל קבוצות ליגת העל שלנו חזרו לפעולה בחלון ההעברות. אי אפשר לומר שנמצאו פתרונות בשוק, אבל השמות של בוזגלו ועטר עוד עשויים לשנות את התמונה. איך נראה עוד שבוע במד הכוח של החלון? הכל כאן.




1. הפועל באר שבע

הגיעו: דור אלו, אורן ביטון, דן איינבינדר, איסק קואנקה, תומאש פקהארט.

עזבו: אובידיו הובאן, בן תורג'מן, מאור בוזגלו, וויליאם סוארס.

מה קרה השבוע: האלופה נזקקה לים של מזל כדי לעשות עוד קפיצה לעבר חלום שלב הבתים של האלופות. רכש כרגע לא בתכניות, אבל אולי מופע לא מרשים בהגנה עוד יגרום לאלונה להעמיק את הסגל.


2. מכבי תל אביב

הגיעו: מתן בלטקסה, שון גולדברג, יונתן כהן, עומר אצילי, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, שלומי אזולאי, כריסטיאן באטוקיו.

עזבו: רמון, רובן מיקאל, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, טל בן חיים, ברק לוי, יוסי בניון, אוסקר סקאריונה.

מה קרה השבוע: זרים אין? אז השבוע הצהובים העלו הילוך במגעים סביב רכש ישראלי. בינתיים אלירן עטר רק במגעים, מאור בוזגלו קיבל הצעה וסירב. זה עדיין לא מספיק לקפוץ מקום קדימה, אבל זוהי בהחלט הצהרת כוונות ולפני הפלייאוף תהיו בטוחים שיגיע לא מעט רכש לצהובים.



בין ירוק לצהוב, עטר (ערן לוף)

3. מכבי חיפה

הגיעו: גל אלברמן, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גיאורגי קוסטדינוב, אופיר מזרחי, ארסנט מאבוקה, שון ויסמן, קאיו.

עזבו: אניס אלושי, איאד אבו עביד, מארק ואליינטה, איסמעיל ריאן.

מה קרה השבוע: עדיין מחפשים מחליף לטרויסי המבריז, עטר עושות קולות יציאה, גיא מלמד מחוזר וקגלמאכר מאיים, אבל כולם מחכים לבוזגלו שהוא כנראה היחיד שיכול להקפיץ את העסק קדימה. הירוקים נראו לא רע בגביע הטוטו, אבל הסגל לא הושלם. נשארו במקום לעת עתה.


4. בית"ר ירושלים

הגיעו: אמיר עגייב, ז'אורז'יניו, ציון צמח, מיקי סירושטיין, אור וקנין, אנתוני וארן, יוסי בניון, טל כחילה, אור ואקנין.

עזבו: חסוס רואדה, שלומי אביסידריס, עוז ראלי, דן איינבינדר, קובי מויאל, יוהאן אודל, ישראל זגורי.

מה קרה השבוע: אנתוני וארן פרע שטרות בגביע הטוטו, מימר וטביב עשו קולות של סולחה, אך עדיין לא נרשם רכש נוסף בסביבת בית וגן. אם זה יישאר ככה, המיקום ברביעייה הראשונה עלול להתערער.


5. מכבי פתח תקווה

הגיעו: עודד אלקיים, יובל אבידור, יובל שבתאי, רישאר סומא, לוטם זינו, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק.

עזבו: קרלוס קוויאר, מיחאי רומן, דור אלו, דני עמוס, אייטור מונרוי, ננאד אדאמוביץ', דובב גבאי, שמוליק מלול, אליסון דוס סנטוס, לירן רוטמן, גידי קאניוק, אביהו עזר, חגי גולדנברג.

מה קרה השבוע: החבורה של קובי רפואה נראית לא רע (לפחות לפי המחצית השנייה מול נתניה) וכבר מפנטזת על עוד קופון על גיא מלמד. הילדים פורחים, אבל רק מחליפים למלמד ולקאניוק יקרבו את הלוזונים למקום הרביעי. בינתיים, נתן קבסלה שהיה אמור לחתום הבריז.



סולחה שתוביל לרכש? הכוח המוביל בבירה (דני מרון)


6. עירוני קריית שמונה 

הגיעו: קרלוס קוויאר, מרכוס דיניז, נייג'ל האסלביינק, מילוש ראדיבוייביץ', איאד אבו עביד, עידו דוידוב, אפונסו טיירה, איסמעיל ריאן.

עזבו: עודד אלקיים, שלומי אזולאי, יוגב לרמן, אורן ביטון, קאסיו, אופיר טקיאר, מאוריסיו קורדיירו, עומר צלישר.

מה קרה השבוע: גמגום לצד טיול בגביע הטוטו לא הרשים אותנו, וגם לא הצירוף של איסמעיל ריאן לעיבוי הסגל. אמנם עושה רושם שלסילבס יש סגל שייאבק על הפלייאוף העליון. זה מתבטא גם אצלנו בדירוג, ועדיין איזי, יש לך עבודה.


7. בני יהודה

הגיעו: בן תורג'מן, מתן חוזז, עאיד חבשי, מאוויס צ'יבוטה, יובל אשכנזי, איתמר ישראלי.

עזבו: מרקו יובאנוביץ', פדרו גלבאן, אמיר עגייב, בן צעירי, אלון תורג'מן, שון גולדברג, יונתן כהן, אלי הרוש, טל כחילה, טיג'אן ג'ייטה.

מה קרה השבוע: המסע האירופי הסתיים עם סאגה הזויה ושני שחקנים שנשכחו באיסטנבול אבל עם ניצחון הירואי על זניט שהוכיח כמה אבוקסיס יודע להפיק מהקבוצה שלו. חיזוק לא הגיע, צ'יבוטה הוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים ועכשיו הזמן למנה העיקרית של הקיץ, לא?


8. הפועל חיפה

הגיעו: גבריאל תמאש, רוסלן ברסקי, רן קדוש, ראסמוס סיוסטדט, ראדו גנסארי, ארנסטס שטקוס, אלון תורג'מן.

עזבו: ז'וליו סזאר, דור פרץ, פיט פלטהאוזן, ברונו פיניירו, רובי לבקוביץ', אדילסון באהיה, שלומי ארבייטמן, אושרי רואש.

מה קרה השבוע: קלינגר וכץ בנו סגל מרתק, אך המשחק המביך יחסית מול עכו הותיר לא מעט סימני שאלה וגם ירידה בדירוג.



קיבלו איתות לעוד רכש? ממן (ערן לוף)

9. מ.ס אשדוד

הגיעו: ירדן קרישטול, יובל יעקובוביץ', אביב סולומון, אוהד רבינוביץ', מאוריסיו קורדיירו, אדילסון באהיה.

עזבו: לוסיו, עידו דוידוב, בן בן יאיר, סטניסלב גולדברג, דולי מנגה, אדיר טובול, מיקי סירושטיין, אור אינברום.

מה קרה השבוע: הבלם פבריסיו ברח לקפריסין עוד לפני שהעונה החלה, נציגת עיר הנמל תיאלץ למצוא בלם וגם קשר עדיין לא הגיע. יוסי מזרחי פינה את כסאו לראובן עטר, אבל בשביל פנטזיות על חלק עליון יצטרכו באשדוד להוסיף עומק. הכישרון משאיר אותם לעת עתה מעל רעננה.


10. מכבי נתניה 

הגיעו: דני עמוס, בן צעירי, גיא גרוס, עדן שרם, עדי קונסטנטינוס, חגי גולדנברג, גולן אלקסלסי, טים הויבך, דן גלזר, לאנדרו ריביירו, דודי תירם, טים הויבך.

עזבו: עוז אריאל, קרלוס לואיסה, יקיר שינה, רביד גזל, שון וייסמן, רועי דיין, אלכסנדר ז'דנוב, רון שושן.

מה קרה השבוע: דראפיץ' טרם מצא פתרון לבלם הדני יול-נילסן והנחית את הויבך הגרמני ממנו יקוו בעיר היהלומים להיות מרוצים. חלוץ בכיר טרם הגיע לשרון ועם עוד קצת מאמץ החבורה הצהובה-שחורה תוכל לחיות בשקט במרכז הטבלה.


11. הפועל רעננה

הגיעו: מרקו אדמוביץ', כארם ארשיד, רועי לוי, ג'ורדן פושה, מוחמד עלי קמארה, שגיא דרור.

עזבו: אריק ינקו, אלעד גבאי, עאיד חבשי, רון למל, יובל שבתאי, מוחמד כליבאת.

מה קרה השבוע: שוער עדיין לא הגיע לפנינת השרון וזה כשכבר התחלנו עם גביע הטוטו. עד מתי דודו אברהם ימשוך את חוסר השלמת הסגל שלו. בירידה במקום אחד זה כבר עלה לו. למזלו, מתחתיו נמצאות השכונתיות של הליגה. 



תורג'מן אחרי האיחוד עם חבריו, הסאגה המביכה-מצחיקה של השבוע (בני יהודה, רשמי)



היו סיבות לעידוד גם בנתניה (עדי אבישי)


12. הפועל אשקלון 

הגיעו: עוז ראלי, אלעד גבאי, טל איילה, מילאן סמיליאניץ', שרון גורמזנו, שי חדד, שון מלכה.

עזבו: דויד מנגה, רז מאיר, חיים איצרין, ברוך דגו, אסי בוזגלו, איסו לינגאנה, מתן חוזז, אמיר בן שמעון, ריף מסיקה, שניר משען, קובי בן חמו, בן אז'ובל.

מה קרה השבוע: נכון, באר שבע לא באותה ליגה גם בסגל חסר, אבל דריסת הרגל של נעים והחבורה שלו בטרנר, לא העידה על עתיד מזהיר או משהו שונה מאשתקד. הקיץ שהחל מעניין באשקלון נרדם מהר מאוד. 


13. בני סכנין

הגיעו: ישראל זגורי, מוחמד כליבאת, לוקאס גאושו, ג'ונתן לוקה, עלאא אבו סלאח, מתן עמבר, מוחמד בדארנה.

עזבו: ז'אורז'יניו, יובל אבידור, ניר לקס, רמזי ספורי, אסף רז, סיראז' נאסר, לאסינה דאו.

מה קרה השבוע: הפארסה של הקיץ קיבלה תוקף עם פיטוריו של ז'אירו סבירסקי עוד לפני שנשרקה השריקה הראשונה לעונה. המאמן ישב ביציע, ברח לטורקיה ונשלח חזרה לברזיל. כרגע בלי מאמן קבוע כשאיימן חלאלילה מוצב בגדר פתרון ועם סגל לא ממש נוצץ אפשר להריח עונה קשה בצפון.


14. הפועל עכו

הגיעו: גל שיש, בן אז'ובל, רם שטראוס, בוז'ידר ואסב, עבדי פרחאת, גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי, ברונו איבה, פייסל מוליץ'.

עזבו: עידו אקסברד, ברנקו מיכאילוביץ', בר אביטן, ירדן קרישטול, ציון צמח, דמיטרו ריז'וק, אדריאן רוצ'ט, מחמוד עבאס, מורד אבו ענזה, דיא לבאבידי, קווין ריינשטיין.

מה קרה השבוע: חברים, למרות המיקום בתחתית מצבת הרכש אנחנו יכולים לומר שמגיעות מחמאות קלות לקבוצה הצפונית. משחק אמיץ בסמי עופר אחרי מפלה של 4:0 מול קריית שמונה בסגל חסר יותר ואפשר להריח טיפה קבוצה גם בעיר הנמל הצפונית. עם המינוס בעמודת הנקודות וללא שוברי שוויון, זה עדיין לא מפסיק. וכמה חבל שפרשות הזויות כמו שיתופו של רז טוויזר (הבן של) לוקחות את הפוקוס. 



קולות של קבוצה? שחקני עכו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי