פרסום ראשון: בוזגלו נוטה לקבל את ההצעה של מכבי חיפה

מאור בוזגלו. אבא חתם איתו
מאור בוזגלו. אבא חתם איתו | צילום: דני מרון

מסתמן: הקשר ומשפחתו על סף החלטה גורלית שצפויה להתקבל בימים הקרובים. ההעדפה: לקבל את הצעת הירוקים ולדחות את מכבי ת"א שמוכנה לשלם יותר כסף. מקורבי השחקן: "הוא רוצה לחזור הביתה"

(גודל טקסט)

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, מאור בוזגלו ישחק בעונה הקרובה במכבי חיפה. הקשר ומשפחתו נוטים לקבל את ההצעה מהירוקים לשלוש שנים למרות כניסתה לתמונה של מכבי תל אביב, שמוכנה לשלם סכומים גבוהים יותר. השיחות בין בוזגלו למכבי חיפה נמשכו גם בזמן שאביו של השחקן, יעקב, נמצא ברוסיה עם בנו אלמוג. בין הצדדים חלה התקרבות נוספת ונותרו דברים קטנים מאוד לסגור.

על פי כל ההערכות, בשבוע הבא תתקבל ההחלטה וייתכן שאף תצא ההודעה. כזכור, השבוע נפגש בוזגלו האב עם בן מנספורד וג'ורדי קרויף והעלה בפניהם את דרישותיו. מכבי ת"א נכנסה חזק לתמונה וקיוותה לצרף את השחקן, אך כרגע, כאמור, הנטייה במשפחת בוזגלו היא ללכת למכבי חיפה. בסביבתו של השחקן אמרו: "למרות הכסף הגדול, ההעדפה היא לחזור הביתה. הכדור אצל מכבי חיפה".

כזכור, אתמול כתב יעקב פוסט בפייסבוק: "נכון שישבנו עם מכבי ת"א ונכון שאנחנו קרובים עם מכבי חיפה. הליגה בפתח וטבעי שכל מועדון יעשה הכל, אבל הכל להחתים את כל השחקנים הטובים ביותר… בסופו של דבר לכל מועדון יש את האינטרסים שלו, כמו שלנו יש את האינטרסים שלנו. אני עם היד על הדופק תמיד. התפקיד שלי הוא לעשות את הדבר הנכון למאור".

הקשר בן ה-29 הצטרף למכבי חיפה בגיל נערים לאחר ששיחק באקדמיה של ליון הצרפתית. לאחר שתי עונות השאלה בהפועל פתח תקווה ובבני סכנין הוא נמכר למכבי ת"א בסכום חסר תקדים במונחים של הכדורגל הישראלי. מאז עבר גם בסטנדרד ליאז' ובהפועל באר שבע איתה זכה בשתי אליפויות רצופות.

מאור בוזגלו.
מאור בוזגלו. "רוצה לחזור הביתה" (דני מרון)

בוזגלו, שישוב ללבוש ירוק אחרי 10 שנים, אמור להיות הרכש התשיעי של מכבי חיפה. קצב ההחלמה שלו מהניתוח שעבר לאיחוי הרצועה הצולבת משביע רצון והציפייה היא שיהיה כשיר למשחק בנובמבר, לקראת תום הסיבוב הראשון בליגת העל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי