קרויף מוטרד ומאוכזב, דורש לקבל הבהרות מגולדהאר

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב מרגיש בודד במערכה בכל הנוגע לחיזוק הסגל ואף בוחן אפשרות להמריא לקנדה כדי לשוחח עם הבעלים. בסביבתו אמרו: "הוא לא זוכה לתמיכה מהמערכת"

(גודל טקסט)

ה ג'ורדי קרויף ירד העונה לעמדת מאמן מכבי תל אביב וכך הוא מוצא את עצמו לפחות פעם בשבוע מתייצב מול המיקרופונים ועונה לשאלות העיתונאים. כשעולה נושא חיזוק הקבוצה, הוא מפנה את השאלה למנכ"ל בן מנספורד ולבעלים מיץ' גולדהאר. "אל תשאלו אותי בנושא השחקנים החדשים", חוזר ואומר ההולנדי.

כעת, על פי מקורבים לג'ורדי קרויף, הוא כלל לא מצליח ליצור קשר טלפוני עם הבעלים הנמצא בקנדה וגורמים בסביבת המועדון אף מספרים על רצונו לטוס אל הבעלים לפגישה בהולה לאחר הגומלין מול אלטאך, בה ידונו על נושא הרכש לקראת סיום חלון ההעברות בעוד כשלושה שבועות.

לפי מקורבי קרויף, המאמן מרגיש שהקבוצה לא נערכה כראוי לעונה החדשה, שהוא לא קיבל את שחקני הרכש אותם רצה ושספק אם הדברים יספיקו כדי להשיב את צלחת האליפות לקריית שלום – ועל כן מעוניין לקבל הבהרות בנושא. קרויף שהוביל את המהלך להחתמת אלירן עטר חש בודד במערכה ואינו מקבל את הרוח הגבית וההתלהבות מהמערכת לקראת פתיחת העונה, כך לפי מקורבים למאמן.


ג'ורדי קרויף. המאמן מרגיש לבד במערכה (ערן לוף)

נכון לעכשיו, מלבד התאקלמות של עומר אצילי ואופיר דוידזאדה, שני שחקני הרכש הזרים כריסטיאן באטוקיו וסוון-טינו סושיץ' אינם מסתמנים כשוברי השוויון מול הפועל באר שבע, כך אומרים מקורבים לקבוצה. לסושיץ' הבוסני ייקח זמן רב להיכנס לכושר משחק ולהוריד את "החלודה" שהגיעה בעקבות הפציעה מלפני מספר חודשים. גם באטוקיו לא "תפס מנהיגות מקצועית", כך הגדירו זאת בסביבת המועדון, ועד עכשיו אינו האיש שעושה את ההבדל במרכז המגרש.

במקביל לכל האמור לעיל, נפגש היום ג'ורדי קרויף עם החלוץ היהודי-אנגלי ניק בלאקמן, שהגיע ארצה כדי להתרשם מהמועדון ועשוי לחתום בהשאלה לעונה מדרבי קאונטי. בשעות הערב הגיעו איתן טיבי, דור מיכה, טל בן חיים, ברק יצחקי ויובל שפונגין, מלווים בנציגי המועדון, לביתו של מני לוי לרגל יום הולדתו ה-37. 


הצילום באדיבות האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי