מכבי תל אביב ניסתה לבצע מחטף, גרשון: "הבטחתי שאשחק בחיפה"

רמי גרשון עם יעקב שחר
רמי גרשון עם יעקב שחר | צילום: ערן לוף

הירוקים זועמים על הצהובים: "בתחילת הקיץ בכלל לא העלינו את האפשרות להחתימו", ניסיון לסגור את עסקת בוזגלו. עטר ספג קללות ונראה כי עתידו נחרץ. גרשון: "עד לפני שבוע וחצי לא האמנתי שיש מצב שאחזור לישראל"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה את הסיבוב הראשון של גביע הטוטו ברגשות מעורבים. הירוקים איבדו 0:2 על הפועל עכו וסיימו ב-2:2 אבל יכולים לשאוב עידוד לעונה. מצד אחד שוב הציגה הקבוצה דקות רבות של כדורגל אטרקטיבי שהלהיב את 7,000 אוהדים שהגיעו למשחק, אך מצד שני בחצי השעה האחרונה שוב ראו את חיפה של השנים האחרונות עם בעיות קשות במרכז ההגנה.

בחיפה יודעים כי אם הקבוצה רוצה להילחם בצמרת הגבוהה מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב היא עוד חייבת להשתפר ולהתחזק. בכל מקרה הערב הזה ייזכר בעיקר בזכות ההכרזה הרשמית על החתמת רמי גרשון בחיפה. מספר דקות לפני המשחק הוצג הבלם שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. גרשון עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לחמש שנים כשחיפה שילמה לבלגים כ-400 אלף יורו תמורת כרטיסו של השחקן.

בחיפה זעמו שרגע לפני החתימה הרשמית קיבל גרשון טלפון ממכבי תל אביב שניסתה לפתות אותו להצטרף אליה ובכל זאת גרשון בחר לחתום בחיפה. "הבטחתי לכם שאשחק אצלכם", אמר הבלם לראשי הירוקים. גרשון בצוותא עם סוכנו דודו דהאן ישבו ביציע לצדו של הבעלים יענקל'ה שחר. לאחר שהמאמן גיא לוזון החמיא לבלם גם במועדון הביעו שביעות רצון מהשחקן החדש. "הבאנו את הבלם הכי טוב שיכולנו להביא. בתחילת הקיץ בכלל לא העלינו את האפשרות שנוכל להחתים שחקן בכיר בנבחרת ישראל", אמרו במועדון.


יכול להיות מודאג? לוזון (ערן לוף)

השחקן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זאת הייתה הפתעה גמורה מבחינתי לחזור לארץ. אם הייתה שואל אותי לפני שבוע וחצי הייתי אומר לך שאין מצב, אבל האמת שיעקב שחר התקשר אליי ואמר לי שיש הצעה טובה ממכבי חיפה. כמובן ששקלתי את זה ברצינות והתייעצתי על זה עם המשפחה והחברה והחלטתי שאני הולך על זה. מקווה להגיע להישגים פה בישראל כמו שעשיתי בגנט".

ההיכרות עם גיא לוזון:"אני מכיר היטב את גיא והצוות, יש לי איתו חיבור מאוד טוב עוד מהנבחרת הצעירה ומסטנדרד ליאז'".

הפציעה: "אני בישורת האחרונה של השיקום ומקווה בקרוב מאוד לחזור לאימונים מלאים ואחרי זה זה רק עניין של להיכנס לכושר, זה יקרה מהר מאוד.. אני מרגיש טוב ומקווה לחזור מהר".

רמי גרשון ויעקב שחר. חיבור ארוך טווח (ערן לוף)
רמי גרשון ויעקב שחר. חיבור ארוך טווח (ערן לוף)

לאחר שסיימו את הסאגה סביב גרשון במכבי חיפה יתפנו השבוע לסגור גם את עסקת מאור בוזגלו. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, השחקן הביע רצון לשחק העונה במדים הירוקים ורוב התנאים כבר סוכמו ובכל מקרה צפויה להיערך פגישה נוספת בין שחר לשחקן ונציגיו שם יסגרו כל הקצוות והתקווה כי עד סוף השבוע יהפוך השחקן רשמית לשחק מכבי חיפה.

גם עתידו אלירן עטר צפוי להיות מוכרע בימים הקרובים כאשר גם למכבי חיפה, גם למכבי תל אביב וגם לאלירן עטר ברור כי העסקה חייבת להתבצע וקשה לראות את השחקן נשאר בכרמל במיוחד לאור הקללות הקשות שספג גם אמש במשחק. בדרבי מול הפועל חיפה עוד היו צדדים שהחליטו לא לקרוא נגד החלוץ אבל הפעם כבר נשמע אחרת ורועש לחלוטין. "מצד אחד נראה כי הקהל והשחקן כבר קבעו את גורלו אך אם מכבי תל אביב לא תשלם מה שאנחנו דורשים, זה לא יקרה", העידו גורמים בחיפה.

במועדון ימשיכו לבחון השבוע אופציות של חלוץ זר כאשר הכוונה להביא חלוץ מהיר וטכני ולא חלוץ רחבה. בחיפה אישרו כי כבר ישנם מספר מועמדים ובקרוב תתקבל החלטה. במקביל, יתחילו בימים הקרובים בדילול הסגל כאשר מסתמן כי הבלם שי בן דוד, הקשר מוחמד אבו פאני והחלוץ מוחמד עוואד יושאלו ובהפועל עכו הביעו עניין בסיום המשחק בין הקבוצות באותם שחקנים ולא מן הנמנע כי חלקם יעברו לקבוצה של שלומי דורה.


עוואד, ינדוד לעכו? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי