סטיב מקלארן נחת בישראל, ינהל מגעים על תפקיד במכבי תל אביב

מקלארן
מקלארן | AFP

מנג'ר נבחרת אנגליה לשעבר יצפה במשחק עם בית"ר ירושלים ב-21:00 ולאחר מכן ינהל מגעים עם מנספורד וקרויף. בלקמן נחת בעצתו. בן חיים ייעדר

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי של המחזור הראשון בליגת העל ייערך (21:00) בנתניה כאשר מכבי תל אביב תארח את בית"ר ירושלים, אולם למרות חשיבות המשחק והיריבה ששנה אחר שנה מצליחה להכניע את שחקניו של קרויף, למאמן ההולנדי יושב בראש גם משחק הגומלין ביום חמישי מול אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית ועל כן הוא יבצע מספר שינויים בהרכב.

במקביל, מנג'ר נבחרת אנגליה בעבר, סטיב מקלארן נחת בישראל, יהיה נוכח במשחק במטרה להתרשם מהצהובים וצפוי להמשיך בשיחות עם ג'ורדי קרויף המאמן והמנכ"ל בן מנספורד במטרה להתמנות לתפקיד המנהל המקצועי החדש של המועדון. בעצתו של מקלארן הוחתם ניק בלקמן במועדון.

מכבי תל אביב תחסר הערב כידוע את אלי דסה ואייל גולסה הפצועים, האחרון עשוי לשוב לאימונים בהמשך השבוע ולהיכלל בסגל מול האוסטרים בעוד המגן ישוב רק במהלך חודש ספטמבר, אבל לספורט1 נודע שגם הבלם טל בן חיים לא התאמן אתמול ומסתמן שלא ישחק.

בן חיים כזכור סבל מרגל עץ לפני כעשרה ימים ועדיין לא התאושש לחלוטין מהפגיעה, ואמנם הוא ייכלל בסגל למשחק, אבל ההחלטה היא שלא לשלבו בהרכב כדי לאפשר לו להתאושש עד כמה שניתן למפגש מול אלטאך. איגור פיליפנקה יפתח במקומו וישחק לצד איתן טיבי, כאשר להרכב אמור לשוב גם דור מיכה, שלא פתח בניצחון 0:1 באיסנברוק ביום חמישי.

מסתמן שאבי ריקן, ממצטייני הניצחון על אלטאך, יזכה למנוחה, בעוד עומר אצילי יפגוש לראשונה את האקסית מהבירה. הרכש החדש ניק בלקמן טרם נרשם בהתאחדות לכדורגל ולא ייכלל בסגל למשחק.


מיכה עם המחליפים באוסטריה. אמור לפתוח הערב (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, איגור פיליפנקה, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, כריסטיאן באטוקיו, דור מיכה, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון, שגיב יחזקאל (ארון שוינפלד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי