יוסי אבוקסיס צינן את שחקניו: "איבוד נקודות לאשקלון יהרוס את הניצחון על חיפה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה מנסה להימנע מאופוריה לפני המשחק בשבת נגד החבורה של יובל נעים בחוץ מחר (18:30). שי חדד ושרון גורמזנו בסגל של המארחים

(גודל טקסט)

הניצחון במחזור פתיחת העונה של בני יהודה על מכבי חיפה 0:2, ליווה רק זמן קצר את השחקנים, והם נדרשו על ידי המאמן יוסי אבוקסיס לעבור להכנות למשחק החוץ נגד הפועל אשקלון (שבת ב-18:30).


בשיחות אישיות ובאסיפת השחקנים הבהיר אבוקסיס כי תיקו או הפסד להפועל אשקלון השאפתנית והלוחמת, יהרוס את הניצחון הענק על הירוקים. שחקן בקבוצה: "חובה ליצור המשכיות של ניצחונות ולהגיע עם ביטחון לקראת פגרת הנבחרות. אשקלון קבוצה לוחמת ויהיה חובה לתת את הכול כמו נגד חיפה".
 

לאימוני הקבוצה הצטרף הבלם דן מורי, שימתין לקריאה של המאמן יוסי אבוקסיס. המערך ימשיך להיות עם שלושה בלמים. מתן חוזז שכבש את שני השערים נגד מכבי חיפה, מתמודד על ההרכב הפותח עם אלמוג בוזגלו. חוזז שיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון.


דן מורי. ימתין לאבוקסיס

דן מורי. ימתין לאבוקסיס (בני יהודה)


הקשר הקמרוני גאל אונדואה שנבחן בקבוצה שוחרר, וההמתנה היא לשחקן זר נוסף שינחת, כמו גם לשחקנים שמכבי תל אביב תשחרר, במקביל למו"מ עם חלוץ הפועל תל אביב רמזי ספורי. כשלוש מאות אוהדים ילוו את הקבוצה לאשקלון.


נעים ישמור על ההרכב מהשבוע שעבר (נדב צרפתי)

הפועל אשקלון תנסה מבחינתה להשיג מחר שלוש נקודות ראשונות העונה, אחרי ההפסד 3:1 להפועל חיפה במחזור הפתיחה בסמי עופר. בקבוצה עושים מאמצים להנחית חיזוק, אך כזה עדיין לא הגיע ויובל נעים ישמור על ההרכב מהשבוע שעבר. יחד עם זאת, חיזוק מבית הגיע עם העברתם בבקרה התקציבית של הקשר שי חדד והחלוץ שרון גורמזנו. 


בחזרה להרכב, דלה איינוגבה, שגילה יכולת לא משכענת מול החבורה של ניר קלינגר, יפתח בשער. מירקו אורמוש יפתח בכנף שמאל, כאשר מושיקו לוגסי ישחק במרכז לצדם של מילאן סמיליאניץ' ורודי חדד. האחרון כזכור הוחלף בשבוע שעבר וירד ישירות לחדר ההלבשה, אך התנצל בפני נעים, יזמין את הקבוצה לארוחה והפרשה למעשה נסגרה.


הרכב משוערים

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מושיקו לוגסי, מילאן סמיליאניץ', רודי חדד, טל איילה, מירקו אורמוש, יוסיפ איבנצ'יץ'


בני יהודה:
אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, פז בן ארי, איציק עזוז, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו (מתן חוזז), נריוס ואלסקיס, מאוויס צ'יבוטה

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי