דריכות במכבי חיפה: "בבית יכולים לנצח כל קבוצה בליגה"

אתנסיאדיס
אתנסיאדיס | מכבי חיפה, אתר רשמי

אחרי ה-2:0 לבני יהודה הירוקים מקווה לנקודות ראשונות מול באר שבע (ראשון, 21:00). אתנסיאדיס ודמארי יהיו בסגל, בוזגלו צפוי לצפות בקבוצתו החדשה. דוס סנטוס בספק

(גודל טקסט)
מכבי חיפה אמנם פתחה את העונה עם הפסד 2:0 לבני יהודה אבל במועדון מבינים כי מדובר בעונה ארוכה והראייה כי גם הפועל באר שבע וגם מכבי תל אביב גם הן לא הצליחו לנצח במחזור הראשון. מצד שני, בחיפה לא רוצים לצאת לפגרת הנבחרת  עם אפס נקודות. 30 אלף צופים יגיעו מחר (ראשון, 21:00) לסמי עופר למשחק המרכזי שם הירוקים יארחו את האלופה הפועל באר שבע.


המאמן גיא לוזון ערך מספר שיחות טקטיות עם השחקנים והזהיר את שחקניו בעיקר מטוני נוואקמה ומאור מליקסון. "יש לבאר שבע מספר שחקנים טובים ונצטרך להתכונן לכולם" ,אמר לוזון במסיבת העיתונאים ביום חמישי. שחקן בחיפה אמר לקראת המשחק: "בבית שלנו אנחנו באים לנצח כל קבוצה. בנו כאן קבוצה חדשה לחלוטין שמתחברת ואין ספק שניראה טוב יותר ממשחק למשחק".




המאמן לא צפוי לערוך שינויים משמעותיים בהרכב, אך ככל הנראה מי שיצטרפו לסגל הם החלוץ היווני החדש סטפנוס אתנסיאדיס ועומר דמארי שנותר מחוץ לסגל למשחק מול בני יהודה. ההשתלבות של השניים תגרום ככל הנראה למוחמד עוואד או שון וייסמן לשבת הפעם ביציע. הבלם אליסון דוס סנטוס לא התאמן עקב מחלה ונמצא בספק.



התלבטות נוספת היא שילובו בהרכב של גילי ורמוט. ורמוט נכנס במחצית השנייה מול בני יהודה והיה מנקודות האור של חיפה בחלק ההתקפי ובמועדון מבינים כי מדובר בשחקן היצירתי ביותר על כר הדשא. מצד שני ורמוט לוקה ביכולות הגנתיות וזה עשוי להוות בעיה מול ההתקפות המהירות של באר שבע. ראוי לציין כי לוזון טרם תרגל את ההרכב הסופי ונראה כי רק לאחר האימון המסכם יקבל החלטה לגבי הסגל שיגיע למשחק. מגנה הקמרוני של הקבוצה ארנסט מאבוקה והקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב זומנו למשחקי נבחרות שלהם בשבוע הבא.



יגיע לתמוך, בוזגלו (דני מרון)


לפני המשחק מול באר שבע תערוך חיפה טקס פרידה מהמגן אייל משומר. משומר שיחק במשך עשור בירוק לפני שנפרד אשתקד כשעבר להפועל תל אביב. מי שצפוי להגיע למשחק הוא הרכש החדש של הקבוצה מאור בוזגלו. כבר בשבוע הבא ימשיך השחקן את תהליך ההחלמה שלו עם הצוות הרפואי של המועעדון ובינתיים יעודד את קבוצתו החדשה-ישנה מהיציע שם יישב לצד רמי גרשון. החלוץ אלירן עטר שהסאגה סביבו טרם הסתיימה לא ייכלל בסגל שוב פעם וגם לא יהיה נוכח באצטדיון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי