צפו בתקציר: 1:1 בין הפועל אשקלון לבני יהודה

טל איילה
טל איילה | ערן לוף

2,200 הצופים בסלה ראו דרמה של זרקורים ואש מגנרטורים שעיכבה את המשחק ב-48 דקות, שני שערים יפים (טל איילה ואלמוג בוזגלו) וחלוקת נקודות צודקת

(גודל טקסט)
אין ספק שמי שבא למשחק בין הפועל אשקלון לבני יהודה קיבל תמורה מלאה לכספו. הדרמה הגדולה לפני השריקה: הזרקורים לא נדלקו ומהמשחק לא החל, אש עלתה מהגנרטור, המנהלת קצבה זמן ואיימה בהפסד טכני. בסוף אחרי 48 דקות של יהיה או לא יהיה, שרק ארז פפיר לתחילת ההתמודדות: הגיעו 90 דקות קצביות שהסתיימו רק ב-1:1 עם שלל מצבים שהוחמצו בעיקר מצדם של הכתומים.


המשחק נפתח בלחץ של אשקלון שהבליט את טל איילה. שחקן הכנף הכישרוני כבש את שערו השני העונה (זהה לכמות שכבשה אשקלון) ועד שדעך היה השחקן הכי טוב על כר הדשא. בני יהודה החזירה לעצמה את הביטחון עם שער שוויון מהיר של בוזגלו ובמחצית השנייה היתה טובה יותר, בעיקר בגלל שהכתומים נראים הרבה יותר כקבוצה מאשר השחקנים של יובל נעים.



בסיום יצאו שתי הקבוצות מרוצות מהתוצאה. המארחים ליקטו נקודה ראשונה והכתומים שהכניעו במחזור הקודם 0:2 את מכבי חיפה, יצאו עם תיקו בחוץ במגרש שעוד הרבה קבוצות יאבדו בו נקודות.



הרכבים

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי (שון מלכה 79), מילאן סימליאניץ', רודי חדד, מירקו אורמוש, מושיקו לוגס (שי חדד 80), טל איילה, יוסיפ איבנצ'יץ'. 


בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, פז בן ארי, אעיד חבשי, איציק עזוז, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה (מתן חוזז 81), נריוס ואלסקיס (דובב גבאי).


מהלך המשחק

דקה 6 – בוזגלו הגיע למצב מצוין מול איינוגבה אבל העדיף למסור משום מה לוואלסקיס שגם היה בנבדל וגם הצליח להחטיא ממטר.


דקה 17, 0:1 לאשקלון – בוזגלו איבד כדור במרכז המרגש, לוגסי שלח אותו לעבר איילה שעקף בדריבל מרהיב את בן ארי ועזוז ומול זובאס גלגל לרשת. שני השערים של המארחת העונה הגיעו מרגלי הקשר המוכשר.



איילה. כובש מצטיין (ערן לוף)

דקה 24 – שוב איילה, הפעם בפריצה משמאל למרכז אבל הבעיטה הלכה מחוץ למסגרת.


דקה 28, 1:1
– קנדיל פרץ מימין והניח באמנות את הכדור על ראשו של בוזגלו, איינוגבה קפא והלך להוציא מהרשת.



בוזגלו. עד שמאור יחזור מישהו צריך להביא גאווה לאבא (עדי אבישי)


דקה 41 – קנדיל שוב סיכן מימין אבל ואלסקיס בזבז את המצב המצוין שיצר לו. 


דקה 46 – 2,200 צופים באצטדיון, שתי הקבוצות עוד לא ערכו חילופים.


דקה 54
– גבאי איבד כדור במרכז המגרש, בני יהודה יצאה למתפרצת ובוזגלו גלגל את הכדור לכיוון השער הריק. אלא שמגן אשקלון טס לאחור, חילץ מהקו וכיפר על הטעות.


דקה 63
–  אבי מלכה הקדים ברגע האחרון את צ'יבוטה והרחיק לקרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי