צפו בתקציר: 1:2 לבני סכנין על הפועל רעננה

עידן שמש
עידן שמש | ערן לוף

שחקניו של פליקס נעים עם מלוא שש הנקודות ובמקום הראשון בטבלה. תאמבי כבש את הראשון (67) שמש נגח את השני (82), קמארה רק השווה זמנית (70)

(גודל טקסט)

בני סכנין הייתה אחת הקבוצות המבולגנות של הקיץ, החליפה מאמן, לא העבירה שחקנים בבקרה, אבל אחרי שני מחזורים היא ניצבת במקום הראשון עם מאזן מושלם אחרי עוד ניצחון 1:2, הפעם בבית על הפועל רעננה. האורחים נותרו עם נקודה אחת והסתפקו בשער בכורה.


המחצית הראשונה הייתה חלשה וכל השערים הובקעו תוך רבע שעה לקראת המחצית השנייה. פעולה נהדרת של פיראס מוגרבי הסתיימה עם שער נהדר של סגס תאמבי בדקה ה-67 שהקפיץ את היציעים. שלוש דקות עברו והזר של רעננה, מוחמד עלי קמארה, איזן ל-1:1. מוגרבי, האיש המרכזי בהתקפת סכנין, שוב היה בעניינים עם בישול לעידן שמש שהכניע את אסף צור בנגיחה. 






שכר. חזר מהשעיה היישר להרכב של נעים (ערן לוף)


סכנין ממשיכה לאגור נקודות לזמנים קשים, אבל למרות זאת פליקס נעים חייב להתעקש על חיזוק לחלק הקדמי. רעננה, שלא שיתפה את שחקני הרכש תומאש קושיצקי ופלורין פורצ'ה, עדיין לא הגיעה לעונה. בדיוק משחקים כאלה שולחים קבוצה למאבקי תחתית.




הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלאא אבו סלאח, אברהם פאס, וונדרסון, חאלד חלאילה, סגס תאמבי, ישראל זגורי (עטא ג'אבר, 64), פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, עידן שמש.


הפועל רעננה: אסף צור, מוחמד שכר, בן והבה, עידו לוי, מוחמד עלי קמארה, ירדן כהן, בן בנימין, רועי שוקרני (כארם ארשיד, 83), יובל טיטלמן (אלי בבייב, 72), שמעון אבוחצירה (דור חוגי, 57), ג'ורדן פושה. 


מהלך משחק
דקה 4: כדור חופשי מסוכן מסוכן לטובת סכנין אפשר לעותמאן לסובב מעל החומה, אסף צור התעופף נפלא והדף.


דקה 20: הזדמנות טובה הפעם לרעננה. טיטלמן פרץ מימין, מצא את שכר פנוי ברחבה, אולם הבעיטה של האחרון נבלמה ויצאה לקרן. 



טילטמן. פתיחה נהדרת של הקשר, אך עדיין אין כדור ברשת (ערן לוף)


דקה 23: עוד הזדמנות נהדרת לרעננה. שכר דהר מהמגרש, הוכשל והכדור הגיע אל טיטלמן שבעט בנגיעה למשקוף. הכדור כבר הכניע את קנדיל שנותר חוסר אונים, והכדור החוזר ניתז אל ג'ורדן פושה שהחמיץ ברשלנות מול שער חשוף.


דקה 28: שוב רעננה איימה על שערו של קנדיל והייתה קרובה לשער היתרון. ירדן כהן הגביה, פושה התרומם ונגח לפינה, אך שוער המארחת ירד היטב.


דקה 38: שוב ניסיון של רעננה פגש את המשקוף של קנדיל ושוב זה הצמד כהן את פושה, לאחר שהגבהה של המגן נחתה על ראשו של הצרפתי וקנדיל התעופף והדף את הכדור למשקוף.



קנדיל בולם הזדמנות של רעננה (ערן לוף) 


דקה 51: שכר חדר לרחבת סכנין, בעט חזק ברגל ימין אך נבלם על ידי ההגנה.


דקה 56: הזדמנות גדולה לאבוחצירה כשקיבל כדור נהדר ברחבה ובעט משבעה מטרים בעט ברגל ימין גבוה ומחוץ למגרש. רגע לאחר מכן הוחלף בדור חוגי.


דקה 67, 0:1 לבני סכנין: מוגרבי השאיר כדור טוב לתאמבי שבעט מ-18 מטרים לרשת.


דקה 70, 1:1: חוגי הכניס כדור לרחבה, קמארה היה במקום וכבש מקרוב שוויון מהיר.


דקה 82, 1:2 לבני סכנין: חלאילה מסר למוגרבי שהגביה טוב לרחבה, עידן שמש היה במקום ונגח פנימה.
 


עידן שמש חוגג את שער הניצחון (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי