וואקמה: סטיאווה לא כיבדו אותי, הם אמרו שאני חלש פיזית

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

חלוץ הפועל באר שבע התראיין ברומניה וסיפר על התקופה במדינה: "המנג'ר ניסה לעבוד עליי". הפרשנים המקומיים עקצו את סטיאווה: "עכשיו הוא מרוויח 200 אלף יורו"

(גודל טקסט)

הבעלים של סטיאווה בוקרשט ג'יג'י באקלי טען אחרי הגרלת שלב הבתים בליגה האירופית שסטיאווה תסיים בקלות במקום הראשון בבית הכולל גם את הפועל באר שבע, אבל בתקשורת הרומנית יודעים שהאלופה הישראלית היא משוכה ממש לא קלה.

בעיתון "גאזטה ספורטורילור" כתבו שלמאמן סטיאווה ניקולאי דיקה יש יריבה לא קלה ובה משחק חלוץ שנמצא בכושר פנטסטי – טוני וואקמה. הניגרי שיחק באוניברסיטטה קלוז', אריישול טורדה כיום בליגה הרביעית וכן בפטרולול פלויישטי בין השנים 2009 עד 2013. הקבוצות בהן שיחק התפרקו והוקמו מחדש בגלל בעיות כלכליות. כעת מתברר שהוא היה קרוב מאוד לסטיאווה. 

סטיאווה רצתה לרכוש את וואקמה ב-2013, אבל הוא לא חתם אחרי שהבעלים בקאלי טען שיש לו בעיות בברכיים. לוואקמה יש גירסה קצת שונה לדברים. בראיון ברומניה הוא טען: "נפגשתי עם מיחאי סטויקה שהיה אז המנג'ר של סטיאווה והוא אמר שהוא רוצה לראות את הבדיקות הרפואיות שלי, אבל הרגשתי שהוא מנסה לעבוד עליי. הוא אמר לי שאני בצרות בגלל שאני חלש פיזית".

"הוא נתן לי חוזה ואמר 'למרות שיש לך בעיות אנחנו רוצים אותך בקבוצה. הם התנהגו כאילו הם עושים לי טובה ונתנו לי חוזה ושכר של 5,000 יורו לחודש", סיפר הניגרי. "רציתי להישאר אצלם בגלל שזו קבוצה חשובה במזרח אירופה ורציתי לשחק איתם בליגת האלופות, אבל הרגשתי שהם לא כיבדו אותי. זו הייתה הקריירה שלי ואני צריך גם להרוויח ושיהיה לי מה לאכול".

טוני וואקמה. הוא חלש פיזית? (דני מרון)
טוני וואקמה. הוא חלש פיזית? (דני מרון)

בעיתון נכתב שסטיאווה החמיצה כוכב גדול שנמצא ביכולת מצוינת וכבש חמישה שערים במוקדמות ליגת האלופות ובניגוד לשכר שהציעו לו הוא מרוויח בישראל 200 אלף יורו. כזכור, בקיץ 2013 הגיע וואקמה להפועל רעננה וכעבור שנתיים עבר לבאר שבע. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי