קריית שמונה תצרף עוד רכש: שגיב יחזקאל בתמונה

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הקבוצה של חיים סילבס מעוניינת בחיזוק החלק הקדמי, חלוץ מכבי תל אביב עשוי להגיע, גם קשר זר. דוידוב בלט ב-2:1 למכבי ת"א: "תחושת פספוס". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה אמנם רצו לפתוח את העונה טוב יותר, אבל גם העובדה שהקבוצה השיגה נקודה אחת אינה מלחיצה את ראשי המועדון. אחרי ה-2:1 אמש (ראשון) למכבי תל אביב, במועדון מבינים כי השינויים הרבים שעברו בקיץ יצריכו זמן כדי להגיע לרמת המוכנות המלאה. בנוסף במועדון ציינו כי התהליך טרם הסתיים ויש בכוונת המועדון לנסות ולהתחזק עד לסיום מועד ההעברות בישראלי נוסף ובשחקן זר.

השניים אמורים להיות שחקני התקפה כאשר אחד השמות שעלו הוא חלוץ מכבי תל אביב שגיב יחזקאל ששוב לא היה בסגל קבוצתו ובקריית שמונה יבדקו את האופציה לצרפו. בנוסף במועדון רוצים להתחזק בעוד שחקן זר ולא מן הנמנע שזה יהיה דווקא בקישור ההתקפי. "אנחנו בתהליך בנייה והפגרה באה לנו בזמן. נמשיך לעבוד קשה ואין ספק שניראה טוב יותר אחריה", אמרו במועדון.

מי שזכה למחמאות הוא הקשר עידו דוידוב שפתח בהרכב ואף היה אחראי על בישול בשער היחיד של קבוצתו.  אחמד עאבד שהוחלף כבר במחצית היה חלש ואיכזב ביכולתו מנגד.

דוידוב עצמו סיכם את המשחק: "אנחנו מרגישים תחושת אכזבה ופספוס מהמשחק. הצלחנו לחזור עם הרבה אופי ולחצנו את מכבי במחצית השנייה, הגענו להרבה מצבים שיכולנו לכבוש מהם. אנחנו מאוכזבים מבחינה קבוצתית מההפסד. זה הכדורגל ולפעמים הדברים הולכים קשה בתחילת הדרך ואנחנו מאמינים בעצמנו ובדרך שאנחנו עושים. נביא נקודות במשחקים הבאים".


דוידוב ומנחם מנסים לעצור את בלקמן, אכזבה בק"ש (מאור אלקסלסי)

ההופעה הפרטית שלו: "ברור שזה תמיד כיף לשחק ולפתוח בהרכב אבל זה פחות מעניין כרגע. אני כמו כל הקבוצה מרגיש פספוס מהמשחק ובסוף התוצאה היא הכי חשובה. אעבוד קשה בכדי להשתפר למשחקים הבאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי