לבנדה עשוי לאמן את בית"ר ירושלים עד תום העונה לצד אלי כהן

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

בבירה מחמיאים למאמן הזמני אחרי ה-1:4 על אשדוד, אך מודים: "היה לנו הרבה מזל". פערים במו"מ מול אדם לאנג. עופר ורטה ואוראל דגני מועמדים. בריהון וצמח כבשו הבוקר ב-1:2 על הפועל ירושלים

(גודל טקסט)

כן בעזרת השופט, לא בעזרת השופט, בבית"ר ירושלים מרוצים מאוד אחרי ה-1:4 אמש (שני) על מ.ס אשדוד. גיל לבנדה, שלא אימן עד פתיחת הליגה משחק אחד בליגת העל, הוליך את הקבוצה למקום הראשון. עוד לפני המשחק לא פסלו במועדון את האפשרות שלבנדה יאמן עד תום העונה.

"אם הכדורגל יהיה חיובי למה שהוא לא יישאר?" אמרו בבית"ר. אופציה נוספת שהועלתה היא שלבנדה יאמן ויגיע עוזר "חזק" יחסית לצדו שיסייע לו. לבנדה כעת הוא אחד המועמדים כשהשם "החם" הוא של אלי כהן "השריף" כפי שפרסמנו בספורט1. מועמדותו של עמיר תורג'מן ירדה מהפרק נכון לכעת עקב התעקשותו להגיע עם הצוות המקצועי שלו.

למרות השמחה והיכולת המשכנעת בקבוצה ידעו שההרחקה של ניר ברדע בדקה ה-23 עזרה להם מאוד. "היה לנו הרבה מזל. מוקדם מדי לדבר על ריצה לאליפות", אמרו במועדון. לגבי הרכש, עוד השבוע אמור לנחות בלם זר, כשהשם הבולט הוא זה של אדם לאנג. כזכור, דיז'ון הודיעה בתחילת השבוע כי השחקן עובר לבית"ר, אולם בעוד שבין המועדונים הפרטים סגורים, עם השחקן ישנם עדיין פערים.


יקבל את המושכות? לבנדה (עדי אבישי)


פערים מולו, לאנג (AFP)

הבלם החדש, מי שהוא לא יהיה, יצטרך להוציא מההרכב את מיקי סירושטיין. אקס אשדוד גילה יכולת טובה גם אמש וזכה למחמאות. אחרי שבהתחלה נאלץ לראות את טל כחילה ודן מורי (שכבר שוחרר) מועדפים על פניו כעת הפך לבלם הישראלי הבכיר בסגל.

בנוגע לשלומי ארבייטמן, החלוץ נכח במשחק וכל ההערכות הן שהחלוץ בן ה-32 יוחתם בקבוצה. במועדון הדגישו את החשיבות של תיאום הציפיות מול ארבייטמן, שכן ברור שאיתי שכטר הוא החלוץ הבכיר כשגם אנתוני וארן, שעלה מהספסל, כבש וזכה למחמאות, מוערך מאוד בקבוצה.

וארן אמר אחרי המשחק: "אני צריך להיות מרוכז בכל דקה שאני מקבל וזה מה שאני עושה. הציפיות עולות בעקבות הפתיחה הטובה, אבל זו רק ההתחלה". רכש ישראלי נוסף עשוי להגיע בעמדת המגן הימני. השמות הבולטים שעולים בקבוצה הם של אוראל דגני ועופר ורטה, כשעם האחרון היו דיבורים גם בקיץ. גם שמו של אייל משומר עלה, אך עושה רושם שהמגן ששיחק אצל הבעלים אלי טביב, בעל סיכויים די נמוכים להגיע.


ורטה, יחזק את בית"ר? (עדי אבישי)

הקבוצה קיימה הבוקר משחק אימון מול הפועל ירושלים בבית וגן בהשתתפות השחקנים המחליפים וניצחה 1:2. יעקב בריהון, שכבש גם אתמול מול אשדוד, וציון צמח הבקיעו שני פנדלים. המושאל הטרי אדגר שיחק 75 דקות. המשחק נקבע בעיקר כדי לתהות על קנקנו של הרכש החדש, פול אדגר, שהושאל עד תום העונה מאקנס ולבית"ר יש אופציה להחתים אותו בסוף העונה לשלוש עונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי