אלירן עטר חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

החלוץ, ששוחרר ממכבי חיפה, עבר בדיקות רפואיות ונפגש עם שחקני סגנית האלופה בקריית שלום. ישתכר כ-420 אלף יורו לעונה. הקבוצה מהכרמל קיבלה 625 אלף יורו ואת הקשר שלומי אזולאי

(גודל טקסט)

כל המכשולים הוסרו: העסקה של הקיץ נסגרה. לאחר שבועות ארוכים של משא ומתן, אלירן עטר שוחרר ממכבי חיפה באופן רשמי וחתם לשלוש שנים במכבי תל אביב לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום, במסגרתו שלומי אזולאי, שסיכם לשנתיים אצל הירוקים, עשה את הדרך ההפוכה. מוקדם יותר היום (שלישי) החלוץ עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בבית החולים איכילוב אצל דוקטור מורג.



בהודעה הרשמית שפרסמה מכבי חיפה נכתב: "השחקן ששיחק בשנתיים וחצי האחרונות במכבי חיפה יזם שיחה עם גיא לוזון לפני למעלה מחודש ובמהלכה ביקש לעזוב. לאחר מכן נעשתה פנייה גם לנשיא המועדון יעקב שחר. במכבי חיפה הוחלט לשחררו. עקב כך, נפתח משא ומתן והשחקן נמכר למכבי תל אביב".
 



מכבי תל אביב ניסתה לצרף את החלוץ עבור כ-600 אלף יורו, מכבי חיפה דרשה כפול ובסופו של דבר כל צד התפשר והחלוץ יעבור עבור כ-625 אלף יורו ושלומי אזולאי הקשר שכאמור עשה את הדרך ההפוכה. עטר ירוויח בקריית שלום 420 אלף יורו לעונה, לא כולל מענקים על עלייה לאירופה וזכייה בתארים.


לאחר החתימה הגיע עטר לקריית שלום ונפגש עם שאר שחקני הקבוצה. לאחר מכן פנה לבית הוריו שם חיכו לו מספר אוהדים. ההצגה החגיגית צפויה להיות ביום רביעי. 


עטר החל את דרכו בכדורגל במחלקת הנוער של בני יהודה תל אביב וכבר מגיל צעיר סומן ככישרון גדול. בגיל 17 בלבד החלוץ ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הכתומים בליגת העל. בעונת 2008/2009 הוא סיים כמלך השערים של ליגת העל בצוותא עם ברק יצחקי ושמעון אבוחצירה (14 כיבושים כל אחד). במהלך אותה עונה, במשחק מול מכבי נתניה, החלוץ המוכשר כבש גול מרהיב במספרת שהגיע למקום הרביעי בתחרות "שער השנה" של פיפ"א.



בקיץ 2010 עטר נרכש על ידי מכבי תל אביב תמורת 1.2 מיליון דולר וחתם על חוזה לארבע שנים. את העונה הראשונה הוא סיים כמלך השערים של המועדון וסגן המלך השערים של הליגה עם 18 כיבושים. בעונה שלאחר מכן הוא כבש 13 שערים וגם אותה סיים בראש טבלת הכובשים של הצהובים. בעונת 2012/2013, תחת אוסקר גרסיה, החלוץ רשם את עונת השיא בקריירה כאשר כבש 22 שערים, זכה בתואר מלך השערים של הליגה והביא למכבי תל אביב אליפות ראשונה אחרי עשור.



אלירן עטר בצהוב. חוזר לקדנציה שנייה (עדי אבישי)


במקביל, שלושה ימים לסיום מועד הרישום לשלב הבתים של הליגה האירופית, מנסים הצהובים להתחזק בשני זרים – בלם וקשר אחורי – ובתקשורת הסרבית מדווח שהצהובים פנו לכוכב האדום בלגרד בנוגע לקשר האחורי מיטשל דונלד, ששיחק בעבר עם עידן ורד. מדובר בהולנדי בן 28 שערך שלוש הופעות בנבחרת הצעירה, ולסרביה הגיע ב-2015.


לפי הדיווח בסרביה הקשר דורש 600 אלף יורו לעונה וקבוצתו מבקשת עבור מכירתו כמיליון יורו, ואם תגיע הצעה בסכומים הנ"ל העסקה צפויה להתבצע. גם מספר קבוצות טורקיות ופרייבורג הגרמנית הוזכרו כמועמדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי