מכבי חיפה: "ידענו מראש שעטר לא ימשיך". ואצק נשאר ירוק

עטר
עטר | ערן לוף

במכבי חיפה שמחים מסיום הסאגה וטוענים שאזולאי יוסיף כישרון בקישור. ואצק חתם בפולין ואיולפסון בדרך ללבסקי, ביקורת בבולגריה על הירוקים: "נתנו לו להתאמן עם הילדים". אלברמן: "רעב מאוד לעזור למכבי חיפה"

(גודל טקסט)
שביעות רצון במכבי חיפה לאחר סיום אחת הסאגות הארוכות שידע הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, וזאת עם שחרורו של אלירן עטר למכבי תל אביב והחזרתו של שלומי אזולאי לקבוצה.


הירוקים הבהירו כי מבחינתם קיבלו את הפיצוי המירבי שדרשו מתחילת הדרך, כאשר הצהובים דרשו תחילה על שלומי אזולאי סכום של כ-450 אלף יורו ואילו מכבי חיפה דרשה סכום של כ-1.1 מיליון יורו על מכירתו של עטר. "גם קיבלנו שחקן כמו אזולאי שהיה בתכניות של הצוות המקצועי, וגם קיבלנו סכום של 750 אלף דולר על עטר, כך שיצאנו מרווחים בכל המובנים", אמרו במועדון הירוק.



בנוסף במכבי חיפה סיפרו כי במחנה האימונים של הקבוצה בפולין, וכבר לאחר השיחה הראשונה בין עטר לבין המאמן גיא לוזון בה ביקש החלוץ בפעם הראשונה לעזוב את הקבוצה, בקבוצה ידעו שאין שום סיכוי שעטר ישחק העונה במדי הירוקים. "כל מי שמכיר את יענקל'ה שחר ואת גיא לוזון יודע שהשניים לא משאירים שחקנים שלא רוצים להיות כאן. זה לא חובה להיות במכבי חיפה אלא זכות גדולה", אמר גורם במועדון.


מהצד השני אזולאי צפוי להוסיף כישרון במרכז השדה של הקבוצה. על פי הצוות המקצועי, כשהשחקן ייכנס לכושר משחק מלא, הוא צפוי לקבל קרדיט גדול מלוזון. בתחילה רצו בחיפה להתחזק בזר נוסף בעמדת הפליימייקר, אבל לאור ההחתמות של אזולאי וסלליך, במועדון ימתינו עם צירופו של זר נוסף עד חודש ינואר. 


שלומי אזולאי. חוזר ללבוש ירוק (דני מרון)
שלומי אזולאי. חוזר ללבוש ירוק (דני מרון)


במקביל כבר במהלך פגרת הנבחרת ינסו במועדון לדלל מעט את הסגל, בעיקר בשחקנים צעירים כמו מוחמד אבו פאני, איתן וולבלום, עמית זנטי, מוחמד עוואד ושון וייסמן.


הקשר גל אלברמן התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה: "אנחנו צריכים ליצור בסיס מאוד חזק עם שחקנים וצוות מקצועי בעלי אופי חזק ולבנות מערכת יציבה שלא תכנס לסחרור חיובי או שלילי מפתיחת עונה כזאת או אחרת. אני חושב שהבסיס הוא ליצור מערכת יציבה וריאלית, שתבין את המציאות ותדע שהעונה ארוכה והולכות להיות בה הרבה עליות ומורדות. שנשמור על יציבות ונהיה במגמת שיפור תמידית. הציפייה בשלב הראשוני לראות קבוצה מאוחדת שמשחקת כדורגל טוב וחיובי, כי בשלב הזה זה מה שהקהל רוצה לראות. אנחנו נעשה הכל כדי לגרום לו ליהנות".


המעבר ממכבי ת"א
: "אני יודע שבאופן אישי זה סוג של מעבר חד ממכבי תל אביב למכבי חיפה, אבל חשוב לי שכולם ידעו שאני פה כי אני מאוד רוצה להיות כאן ומאוד רעב לעזור למכבי חיפה לחזור להיות קבוצה מצליחה בכדורגל הישראלי".



 במהלך יום הצילומים השנתי של הקבוצה, פגש צוות מכבי חיפה TV את גל אלברמן, קשר הקבוצה לראיון אחד על אחד.
◀️ https://t.co/QfJXvAVU8Qpic.twitter.com/s0uwkFUkDv

— Maccabi Haifa FC (@mhfootballclub) August 30, 2017


הבלם הולמאר איולפסון בדרך ללבסקי סופיה על פי דיווחים במדינה. בתוך כך, בבולגריה מותחים ביקורת על מכבי חיפה: "שלחו אותו להתאמן עם הילדים של הקבוצה, התייחסו אליו באופן מחפיר. הוא הרוויח 15 אלף דולר בחיפה".


בתוך כך חתם הקשר הצ'כי קמיל ואצק בשלוסק וורצלאב הפולנית שקיבלה אותו בהעברה חופשית לאחר שמכבי חיפה התירה את חוזהו. ואצק הצטיין לפני שנתיים בפיאסט גליביצה והוביל אותה למקום השני בליגה הפולנית. כמו כן  כפי שאפשר לראות הקשר נשאר ירוק.



ואצק. מירוק לירוק (אתר רשמי שלוסק ורוצלאב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי