אוחנה ואלי כהן נפגשו: השריף יהיה הסמכות העליונה בבית"ר

אלי כהן
אלי כהן | ערן לוף

המאמן בדרך לקדנציה רביעית בקבוצה מהבירה לאחר שיחה עם נציג הבעלים, בקרוב צפויה פגישה משולשת עם טביב. לבנדה יישאר וימשיך למלא תפקיד דומיננטי במערכת

(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים ממשיכים לנסות לסגור את נושא משרת המאמן הראשי בקבוצה. היום (רביעי) נפגש נציג הבעלים אלי אוחנה עם המועמד המוביל אלי כהן ("השריף").


השניים נפגשו בתל אביב ודנו בחזרתו לקדנציה רביעית של כהן במועדון. בשבוע האחרון הפך כהן למועמד המוביל של אוחנה, אחרי שעמיר תורג'מן ירד מהפרק עקב התעקשותו להגיע עם הצוות המקצועי שלו.



במהלך השיחה עלו כמה רעיונות לגבי הגדרת התפקיד המדויקת של השריף, אבל מבחינת הצדדים, כהן צפוי להיות בבית"ר ירושלים כסמכות המקצועית העליונה. כך או כך, בקרוב צפויה להתקיים שיחת ועידה משולשת בין אוחנה, כהן ואלי טביב ואז ייסגרו כל הקצוות ויוחלט סופית כיצד יוגדר תפקידו החדש של השריף.


גם אם כהן יגיע המאמן הנוכחי, גילי לבנדה, יישאר במערכת. במועדון מאוד מעריכים את העבודה של לבנדה והוא ימשיך למלא תפקיד דומיננטי בקבוצה. לבנדה הוליך את הקבוצה לשתי ניצחונות מפתיחת הליגה והוביל אותה למקום הראשון עם מאזן מושלם.


כהן בן ה-66 חוזר כאמור לקדנציה רביעית בקבוצה מהבירה אותה הוביל בעבר לזכייה באליפות (1996/7). בעונת 2001/2 הוזעק באמצע העונה והצליח להציל את הצהובים-שחורים מירידה לליגה הלאומית. בפברואר 2012 חזר למועדון, אבל ביוני 2013 סיים את תפקידו לאחר פרשת הצ'צ'נים ומיד בתחילת עידן אלי טביב.



אלי כהן. בדרך לקדנציה רביעית (ערן לוף)
אלי כהן. בדרך לקדנציה רביעית (ערן לוף)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי