מכבי ת"א הודיעה על החתמת עטר: "שמח ונרגש לחזור"

אלירן עטר
אלירן עטר | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

לאחר שחתם בקבוצה וכבר הספיק לערוך את אימון הבכורה, הצהובים הוציאו את ההודעה הרשמית. השחקן: "מחכה לעלות שוב אל הדשא", קרויף: "מאושרים שהשלמנו את העסקה". וגם: דיווח שכריסטיאנסן לא ישוחרר ממאלמו

(גודל טקסט)
יממה אחרי החתימה ולאחר שכבר הספיק לערוך את אימון הבכורה, מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) באופן רשמי על החתמתו של אלירן עטר לשלוש שנים. בכך השלים עטר רשמית את חזרתו למכבי ת"א אחרי ארבע שנים מחוץ למועדון.  


עטר, שזכה עם מכבי ת"א באליפות בעונת 2012/13 לפני שנמכר בסיום אותה עונה לריימס הצרפתית, הוסיף: "אני מאוד שמח ונרגש לחזור למכבי. אני מאוד מחכה לעלות שוב על הדשא לפגוש את החברים החדשים וכמובן את הקהל של מכבי שאני כל כך אוהב".



המאמן ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "אלירן הוא שחקן אותו אין צורך להציג לאוהדי מכבי כיוון שאנו מכירים אותו היטב וידועים מה הוא יכול להביא לקבוצה ולמועדון. אנו מאושרים שהשלמנו את העסקה וברצוננו לנצל את ההזדמנות לקבל את פניו של אלירן בברכה ולאחל תודה ובהצלחה לשלומי אזולאי".


החלוץ, ששיחק בצהוב שלוש שנים וכבש 67 שערים ב-126 הופעות בכל המסגרות, חזר למכבי ת"א אחרי סאגה ארוכה שנמשכה לאורך כל הקיץ. הוא הגיע הבוקר למתחם האימונים בקריית שלום וערך את אימון הבכורה המחודש שלו בקבוצה במדיה חתם לשלוש עונות. הוא גם יירשם לשלב הבתים של הליגה האירופית (הצהובים הוגרלו מול ויאריאל, אסטנה וסלביה פראג).


אלירן עטר וג'ורדי קרויף (מכבי ת
אלירן עטר וג'ורדי קרויף (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


עטר שילבש את החולצה מספר 16 אותה עזב עבורו שלומי אזולאי שעשה את הדרך למכבי חיפה, התקבל בחיבוקים על ידי חבריו החדשים (חלקם גם ישנים). מכבי תל אביב אפשרה לעשרות אוהדים שהגיעו להיכנס לטריבונה ולעודד את השחקן.


עשרות אוהדים הגיעו לאימון כשעטר ערך אימון ריצה מסביב למגרש על מנת להיכנס לכושר מאחר ולא שיחק בשבועות האחרונים במדי מכבי חיפה. שאר השחקנים התאמנו כרגיל לצד ג'ורדי קרויף. לאחר אימון כושר קצר הוא נכנס לחדר הכושר במתחם וערך אימון אישי. לאחר מכן ירד להתאמן על אופני הכושר בפיקוח צמוד של אנשי הצוות המקצועי. מהאימון חסרו הבלם טל בן חיים ואופיר דוידזאדה שנמצאים בסגל נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים הקרובים. הצהובים יזכו לחופשה במהלך סוף השבוע. איתן טיבי ששוחרר מסגל הנבחרת לא נטל חלק באימון לאחר זעזוע המוח שעבר.


עטר ומנספורד (מכבי ת
עטר ומנספורד (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


בנושא אחר, ראשי הכוכב האדום בלגרד טענו שלא יסכימו למכור את הקשר האחורי ההולנדי מיטשל דונלד, ואף דחו הצעה בגובה 1.5 מיליון יורו בעניינו. השחקן בן ה-28 הוזכר אתמול בסרביה כמועמד למכבי ת"א, כמו גם לשתי קבוצות בטורקיה ולפרייבורג הגרמנית. 


גם הקשר הדני אנדרס כריסטיאנסן, שבשבדיה נטען כי הוא בדרכו הבטוחה למכבי תל אביב, לא צפוי לקבל את השחרור מקבוצתו מאלמו, כך לפי דיווח מהלילה (רביעי). בכתבה בשבדיה נטען כי על אף שחוזהו מסתיים ב-2018 ומכבי תל אביב מוכנה להגיש הצעה מפתה, הקבוצה החליטה להשאירו – כנגד רצונו של השחקן – וכבר הבהירה זאת לסוכנו. מדובר בהחלטה של המנהל המקצועי שאינה אומרת דבר בנוגע לחלון הבא שייפתח בינואר.




אלירן עטר, שוב צהוב (דני מרון)



עטר וקרויף משוחחים, מתסגל מחדש (דני מרון)



עטר משוחח עם קרויף (דני מרון)



איתן טיבי מנסה להתאושש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי