מכבי חיפה, מכבי ת"א או אולי בכלל הפועל באר שבע?

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מכבי חיפה, אתר רשמי

חלון העברות בישראל מתקרב לסגירה וזה הזמן לבדוק מי עשתה את הרכש המרשים ביותר. אלמוג כהן עשוי להצטרף ולהטות את הכף, אך זה הזמן לראות מי עזב, מי הצטרף ומי ירתה לכל הכיוונים. הצביעו והשפיעו

(גודל טקסט)

ביום שלישי הקרוב (19:00) חלון העברות בישראל ייסגר. רגע לפני שהקבוצות מנסות להשלים את הסגלים ולבצע פינישים אחרונים, החלטנו לבדוק מי ביצעה את הרכש המרשים ביותר עד כה.

בגזרת הישראלים, אלמוג כהן, שמבוקש אצל הקבוצות הגדולות, עשוי להטות את הכף ולשנות את מאזן הכוחות. גם אדי גוטליב מעורר עניין רב. בגזרת הזרים, מכבי תל אביב אמורה להנחית ממש בקרוב קשר אחורי ובלם, כאשר גם מכבי חיפה לא אמרה את המילה האחרונה.

מכבי תל אביב
הצטרפו: עומר אצילי, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, כריסטיאן באטוקיו, טינו-סון סושיץ', ניק בלקמן, אלירן עטר.

עזבו: טל בן חיים החלוץ, שלומי אזולאי, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, רובן מיקאל, רמון רומא, אוסקר סקאריונה, יוסי בניון, ברק לוי.

 


מכבי חיפה

הצטרפו: גל אלברמן, עומרי בן הרוש, מאור בוזגלו, רמי גרשון, קאיו, סטפנוס אתנאסיאדיס, אופיר מזרחי, סינטהיו סלליך, אליסון דוס סנטוס, ארנסט מאבוקה, גאורגי קוסטדינוב, שלומי אזולאי

עזבו: פיטים אזמי, אניס אלושי, קמיל ואצק, גארי קאגלמכר, איסמעיל ריאן, הולמר איולפסון, שובל גוזלן, אלירן עטר, יניב בריק, סאן מנחם, מארק ואליינטה, איאד אבו עביד.

הפועל באר שבע
הצטרפו: דור אלו, אורן ביטון, איסק קואנקה, תומאש פקהארט, דן איינבינדר, חאתם עבד אלחמיד.

עזבו: מאור בוזגלו, אובידיו הובאן, בן תורג'מן, וויליאם סוארס.


עשוי להטות את הכף. אלמוג כהן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי