ניסנוב אישר: "בית"ר פנתה בנוגע לגוטליב, בשלב זה אין עסקה"

אדי גוטליב
אדי גוטליב | עדי אבישי

הפועל תל אביב דורשת מיליון יורו וחצי עבור הבלם, בעלי המועדון סיפר בשיחה עם ספורט1: "מדובר בהחלטה סופית, זהו הסכום כדי לצרפו". לירושלמים האופציה לשאול אותו עבור 200 אלף יורו

(גודל טקסט)
חמישה ימים לסיום חלון ההעברות בישראל, בית"ר ירושלים מנסה לחזק את מרכז ההגנה וניסתה בשעות האחרונות לבחון את אפשרות הבאתו של בלם הפועל תל אביב, אדי גוטליב.


גוטליב, שכזכור אמור היה לעבור הקיץ לאופה הרוסית בעסקה שהפועל תל אביב כבר הודיע עליה, נאלץ בסופו של דבר להישאר במתחם חודורוב בעקבות אי הסכמות שצצו בין המועדונים לאחר ההודעה הרשמית על מכירתו, דורש לעזוב את הקבוצה ולא להישאר עמה בליגה הלאומית, אך בשלב זה לא הוגשו עליו הצעות.




בית"ר ירושלים ניסתה לנצל את ההזדמנות כדי להנחית את גוטליב בבירה, אולם ראשי המועדון הופתעו מהמחיר שדרשה הפועל תל אביב עבור מכירתו – מיליון יורו וחצי. הפועל תל אביב אף הבהירה כי היא מוכנה להשאיל את השחקן לעונה ללא אופציה עבור 200 אלף יורו.



גוטליב. נשארו לו חמישה ימים למצוא קבוצה (דני מרון)


איציק ניסנוב
, מבעלי הפועל תל אביב מסר לספורט1: "בשלב זה אנחנו משאירים את אדי גוטליב בהפועל תל אביב, אלא אם כן תגיע הצעה שלא נוכל לסרב לה. מחירו של אדי גוטליב הוא 1.5 מיליון יורו וזו החלטה סופית. המהלך מול בית"ר להשאילו לעונה לא ייצא אל הפועל בשלב זה".

אם לא יימכר בימים הקרובים, ישוב אדי גוטליב לסגל הפועל תל אביב וינסה לסייע לה להעפיל לליגת העל – כך לפי ניסנוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי