נגד השעון: במכבי חיפה ינסו לדלל את הסגל עד סגירת החלון

שון וייסמן
שון וייסמן | צילום: ערן לוף

הירוקים ינסו להשאיל את השחקנים הצעירים עד יום שלישי בערב. רז מאיר ביקש לעזוב בהשאלה, במועדון מתלבטים אם לאפשר זאת

(גודל טקסט)

 במהלך הקיץ האחרון בנתה מכבי חיפה את אחד הסגלים החזקים ביותר שהעמידה במטרה ברורה להילחם בצמרת הגבוהה מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע, והניצחון האחרון על ב"ש בשבוע שעבר הוכיח כי הקבוצה בדרך הנכונה.

לצד ההחתמות של רמי גרשון, קלאוס, סינטיהו סלליך ומאור בוזגלו בחיפה מעוניינים לדלל את הסגל וינסו להשאיל את השחקנים הצעירים כבר ביומיים הקרובים. מדובר בין השאר במוחמד אבו פאני שמבוקש בהפועל רמת גן והפועל עכו, איתן וולבלום, עמית זנטי שמבוקש בהפועל רעננה ושון ויסמן שהוצע לבני סכנין. גם המגן הימני רז מאיר שהיה בתוכניות ואמור לשמש כמגן מחליף לקמרוני ארנסט מאבוקה, החליט כי הוא מעוניין לעזוב לעוד עונת השאלה כדי לצבור דקות רבות בליגה.

מאיר אף קיבל הצעה להצטרף למכבי פתח תקווה, אך בשלב זה בחיפה מתלבטים בנושא. מצד אחד מבינים בצוות המקצועי כי רק אם מאבוקה ייפצע או יחסר בגלל הרחקה תהיה הזדמנות למאיר, אך מצד שני מעריכים כי במאבק מול הגדולות חייבים מחליף ראוי בכל עמדה ובשלב זה מאיר הוא המחליף הטוב ביותר בעמדת המגן הימני. "אין לנו עוד שחקן בעמדה הזאת וזה מקשה על המעבר. מאיר עבד קשה כל הקיץ והרשים את הצוות המקצועי, אבל מצד שני מבינים גם אותו", אמרו בחיפה.


רז מאיר. התלבטות אם לאפשר לו לצאת בהשאלה עונה נוספת

בינתיים הקבוצה נחה בסוף השבוע בגלל פגרות הנבחרת ותחזור להתאמן רק מחר לקראת משחק הליגה מול הפועל עכו ביום ראשון. "נצטרך להראות את הכושר הטוב שלנו גם מול עכו", אמרו במועדון.

כמו כן, במכבי חיפה יכולים להיות מרוצים מהקהל הירוק. במשחק נגד הפועל באר שבע הגיעו יותר צופים מכל משחקי ליגת העל ביחד במחזור השני.

נתוני קהל מרשימים למועדון הירוק (מנהלת ליגת העל בכדורגל)
נתוני קהל מרשימים למועדון הירוק (מנהלת ליגת העל בכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי