ניר קלינגר: "יש בעיה בגישה של השחקן הישראלי לנבחרת"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | עדי אבישי

מאמן הפועל חיפה התייחס למצבה של נבחרת ישראל וטען: "יש מאמן מצוין וצריך לכבד את זה. יש בעיה בתפיסת המערכת מסביב". על דור פרץ: "בנינו עליו, נחכה לו פה בינואר"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה. הקבוצה עדיין לא התאמנה בסגל מלא, כאשר שחקני הנבחרת ארנסטס שטקוס, הקשר מקסים פלקושצ'נקו והחלוץ ראדו גינסארי יגיעו רק מחר (חמישי).

המאמן ניר קלינגר התייחס לפתיחת העונה המרשימה ואמר: "שום דבר לא מקרי וחובת ההוכחה עלינו. כדורגל זה כדורגל וכרגע אנחנו מרגישים מצוין. הניצחונות נותנים לנו ביטחון. בני יהודה קבוצה מצוינת עם מאמן נהדר ולדעתי היא אחת הקבוצות הטובות בליגה. אני מתעסק בנו וחשוב לנו להציג את מה שהצגנו במשחקים הראשונים".

לגבי הנבחרת: "אני לא מתעסק בקמפיין התקשורתי לנבחרת אלא נהנה בהפועל חיפה. בלי קשר חשוב לזכור שיש מאמן מצוין לנבחרת וצריך לכבד את זה. אני חושב שיש בעיה בתפיסה של המערכת מסביב לנבחרת. יש בעיה בגישה של שחקן ישראלי בנבחרת".

ניר קלינגר. בנה על דור פרץ
ניר קלינגר. בנה על דור פרץ (עדי אבישי)

על דור פרץ: "בנינו סגל מאוזן מתוך ידיעה שאנחנו בונים על דור פרץ. הכול היה סגור מול דור ומול מכבי אבל בשעה 12 בצהריים הצוות המקצועי שלהם החליט שפרץ נשאר ואני מאחל לו בהצלחה. רצינו רק את דור פרץ וההגעה של גל אראל לא קשורה לזה. גל מתאמן איתנו שבועיים ורצינו לצרף אותו ללא כל קשר לפרץ. אם דור לא מגיע כרגע אז נחכה לו פה בינואר. כרגע אין כוונה לצרף עוד שחקנים אבל אם נחשוב שצריך שינוי אז נביא זר חופשי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי