דור מיכה: "הפסקתי לצפות לזימון לנבחרת, ערן זהבי פגוע"

דור מיכה
דור מיכה | אתר רשמי

שחקן מכבי ת"א יצא להגנת חברו, גם קרויף ירה: "מפתיע שהשחקן הישראלי הגדול בעשור האחרון סופג בוז". על שחקניו: "שמח ששחקנים שרוצים לעבור מבקשים זאת. הם תמיד חוזרים טובים יותר". שוינפלד ובן חיים לא התאמנו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 1:2 בקריית שמונה (לפני היציאה לפגרת הנבחרת), מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מול בני סכנין שייערך בשבת (18:00, ישיר בספורט 4) באצטדיון בנתניה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.

ארון שוינפלד (מתיחה) וטל בן חיים (נפצע מול איטליה) לא התאמנו ולא ברור האם ישחקו בשבת. שרן ייני ואייל גולסה ערכו אימון קל.  

מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אך התעסק גם בריקושטים משבוע הנבחרות והתייחס לסערת ערן זהבי: "קודם כל, אני חושב שזהבי הודה שהוא טעה. הוא סוג של שחקן שיש לו מזג כזה וזה מביא לו תשוקה לעבוד קשה. אני חושב שאנחנו מפספסים את הנקודה. העובדה שמתחילת המשחק שורקים לו בוז הייתה עובדה מוזרה, הוא טעה אבל כל נבחרת צריכה תמיכה. מפתיע שהשחקן הישראלי הכי גדול ב10-15 שנה האחרונות סופג בוז".

על סכנין: "תמיד קשה נגד בני סכנין. כל משחק שונה מהמשחק הבא או הקודם ואנחנו מתכוננים בהתאם לכל משחק ומשחק. עדיין יש לנו שחקנים שלא טריים או פצועים, ונראה את מי נוכל להרכיב בשבת. אני שמח עם הקבוצה שיש לי, אני חושב שהיא מאוזנת ואם למאמן יש הרבה אופציות זה משהו שטוב שיהיה לי. עכשיו אצטרך לקבל החלטות טובות. אני חושב שהסגל חזק ומאוזן".

פציעות ומצב הסגל: "אני לא שמח שאיתן בחוץ בגלל פציעה, אני חושב שחוסה הוא שחקן שהכישרון שלו לא מוטל בספק. הוא מאוד צעיר והיה בהרבה מקומות, אני מרגיש שמה שהוא צריך זו יציבות. זו קבוצה אחת מלוכדת והיא לא בנויה על שחקן זה או אחר".

זהבי במדים הצהובים. זריקת הסרט היא לא הנקודה
זהבי במדים הצהובים. זריקת הסרט היא לא הנקודה (דני מרון)

שחקני בית: "יש לנו הרבה שיטות ודרכים לשחק, זה תלוי בנו להראות את זה. יש לנו המון שחקני בית, שחקנים שגדלו במכבי. אני שמח ששחקנים שרוצים להחליף קבוצות מבקשים את זה, הם תמיד חוזרים טובים יותר".

על אלירן עטר: "אני שמח בגלל שאנחנו תמיד מנסים למצוא סוגים שונים של שחקנים. אני מרגיש שיש לנו הרבה אופציות עכשיו, אנחנו יודעים מה הוא עשה בעבר, ומקווים שהוא ימשיך ככה".

גם דור מיכה התייחס לעניין זהבי: "מי שמכיר את ערן יודע כמה הנבחרת חשובה לו ואיך הוא נותן את הנשמה. זה ערן, הוא פועל מהלב ולא חושב. קצת שכחו מה גרם לו להתנהג ככה. חשוב לטפל בבעיה של שריקות הבוז מהקהל לשחקני הנבחרת. בשום מקום בעולם לא תראה קהל שמקלל את שחקני הנבחרת שלו. ערן פגוע מאוד. בדרך כלל ערן לא לוקח דברים קשה, אבל הפעם הוא לקח את זה קשה מאוד. נכון, הוא עשה מעשה חמור מאוד. אני לא יודע האם החלטתו לפרוש הייתה נכונה אני רק מקווה שהיא לא סופית".


על זימונו לנבחרת
: "אני כבר שנים נותן הופעות טובות במכבי ואין לי אפילו הופעה אחת בנבחרת, הפסקתי לצפות".

דור מיכה. לא מצפה
דור מיכה. כבר לא מצפה לזימון (דני מרון)

על הקבוצה: "חזרנו מחופשה. הליגה זה הדבר הכי חשוב לנו. התחזקנו בכמה שחקנים שיכולים לשדרג אותנו ואנחנו חוזרים לליגה במלוא הכח. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. ראינו מתחילת השנה מכבי לוחמנית ואגרסיבית, אבל אנחנו רוצים וצריכים לשחק טוב יותר. אין משחקים קלים והפערים הצטמצמו. לכל משחק אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ומוכנים. האווירה תמיד הייתה טובה בחדר ההלבשה של מכבי והסגל העמוק לא אמור להשפיע על זה".


באבין ורודריגס באימון מכבי ת"א היום (האתר הרשמי) 

השאלות: "אני חושב שהאופציה האחרונה של שחקן היא לעזוב את מכבי. יש כאן הרבה שחקנים מוכשרים שהלכו להשאלות, אני מקווה שהם יוכיחו את עצמם ויחזרו לכאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי