דודו אברהם סימן: נצטרך לשים את הדגש על ערן לוי וסבע

דודו אברהם
דודו אברהם | ערן לוף

מאמנה של הקבוצה מהשרון מחמיא ליריבה: "הם התקפיים, אבל יש להם חסרונות". המאמן הצעיר מעיד: "אין לנו את הלוקסוס להחמיץ יותר מדי, אם נצטרך נתחזק בשחקנים חופשיים". גם פושה יודע: "החמצתי במשחק האחרון"

(גודל טקסט)

לאחר שבועיים מנוחה, הפועל רעננה רוצה להשיג ניצחון ראשון העונה כשתארח ביום ראשון (19:00) את מכבי נתניה באצטדיון העירוני בעיר היהלומים. הקבוצה מהשרון מגיעה להתמודדות מהמקום העשירי, ושם יודעים שחוליית ההתקפה תצטרך לשפר את רמתה כדי לצאת עם מלוא הנקודות.

המאמן דודו אברהם, אמר לקראת דרבי השרון: "אנחנו באים למשחק מול מכבי נתניה אמנם אחרי הפסד, אבל בשני המשחקים הראשונים בליגה שיחקנו טוב והיינו יותר דומיננטיים מהיריב. אנחנו צריכים לדעת גם כשאנחנו דומיננטיים להיות יעילים יותר, ולהביא יותר נקודות. נקודה משש כמו שיש לנו היום זה לא מספיק, במשחק האחרון הגענו להמון מצבים ואין לנו את הלוקסוס להחמיץ יותר מדי, אנחנו צריכים להיות מרוכזים ליד השער ולדעת להכריע את המשחק".

היריבה: "מדובר בקבוצה טובה שרצה הרבה זמן ביחד, עוד מהליגה השנייה. הם מאוד התקפיים ושולחים הרבה שחקנים קדימה. יש להם המון יתרונות שנצטרך לדעת לבטל אותם ויש להם גם חסרונות שננסה לנצל אותם. לנתניה שני שחקנים שוברי שוויון, ערן לוי ודיא סבע,  שנצטרך לשים את הדגש עליהם.

סגל הקבוצה: "אני מרוצה מהסגל שיש לנו פה. אנחנו הקבוצה שעשתה הכי מעט שינויים בחלון ההעברות, אני מאמין בסגל שיש לנו, ואני חושב שהעובדה שלא עשינו הרבה שינויים משחקת לטובתנו. הקבוצה מחוברת, רצה שנה שנייה ביחד ואם צריך להתחזק בשחקנים חופשיים או לעשות שינויים קטנים נוכל לעשות את זה בהמשך". 

ג'ורדן פושה. פוזה מוכרת לחלוץ מתחילת העונה (אודי ציטיאט)
ג'ורדן פושה. פוזה מוכרת לחלוץ מתחילת העונה (אודי ציטיאט)

החלוץ, ג'ורדן פושה, אמר לקראת המשחק: "אני חושב שאנחנו קבוצה שמשחקת טוב ביחד. אפשר לראות את זה באימונים, שכל אחד רוצה לשחק בהרכב הראשון וכל אחד נלחם על מקומו בהרכב. זו כמובן בשורה טובה עבור כולנו, כי זה הופך אותנו לטובים יותר".

המשחק מול נתניה: "מרגישים שכולם כבר רוצים לנצח בפעם הראשונה בליגה, אנחנו עובדים קשה באימונים בשביל זה ומחכים כבר שהמשחק יתחיל. זה משחק חשוב עבורנו, כמו שאמרתי אנחנו מחכים כבר לניצחון. נתניה היא קבוצה טובה ונעשה הכל להשיג תוצאה טובה. באופן אישי אני עדיין חושב על המשחק האחרון כי החמצתי מחוסר מזל, אמשיך לעזור לקבוצה ואני מקווה שהשער יגיע במשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי