במכבי חיפה מאמינים: "בוזגלו יחתום רשמית בשבוע הבא"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

הירוקים מקווים להציג את הקשר בימים הקרובים. קלאוס צפוי לערוך בכורה מול הפועל עכו (ראשון, 20:15, ספורט1), דמארי בתמונת ההרכב. ספק בנוגע לשיתופו של דוס סנטוס

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את ההכנות למשחק ביום ראשון מול הפועל עכו (20:15, ספורט1). הירוקים התאמנו אתמול בסגל מלא כאשר כל שחקני הנבחרות השונות חזרו לקבוצה ובצוות המקצועי החלו בגיבוש הסגל וההרכב לקראת עכו.

הבעיה הגדולה של לוזון והצוות שלו היא כשירותו של הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס. האחרון חזר אתמול לפעילות אך עדיין לא ברור אם יהיה כשיר למשחק. בחיפה הבהירו כי רק אם השחקן והצוות הרפואי יאשרו השחקן ישותף. מי שצפוי לערוך בכורה הוא החלוץ היווני קלאוס, כשגם עומר דמארי נמצא בתמונת ההרכב. מי שצפויים לקבל את הקרדיט בהרכב הם ניקיטה רוקאביצה וסינטיהו סלליך שהרשימו בניצחון על הפועל באר שבע (1:3).

לאחר שסיימו את בניית הסגל הסופי במועד ההעברות שכלל גם שחרורים ודילול סגל מצד אחד וגם החתמות של שחקנים בכירים מהצד השני. האחרון שצפוי לחתום בקבוצה הוא הקשר מאור בוזגלו. האחרון עובר תהליך שיקום תחת פיקוח הצוות הרפואי. במועדון מקווים כי השחקן יחתום על חוזה רשמי בקבוצה כבר בשבוע הבא לאחר שהודעה על הסיכום בין הצדדים כבר יצאה לפני שבועיים וחצי.

בוזגלו בן ה-29 יהיה שחקן הרכש ה-12 שמצטרף במסע הרכש המפואר של הקבוצה מהכרמל בקיץ האחרון. קדמו לו קאיו, גיאורגי קוסטדינוב, אליסון דוס סנטוס, ארנסט מאבוקה, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, שלומי אזולאי, קלאוס, אופיר מזרחי, רמי גרשון וסינטיהו סלליך.

מאור בוזגלו. שחקן הרכש ה-12 (ערן לוף)
מאור בוזגלו. שחקן הרכש ה-12 (ערן לוף)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי