ביקורת בבני יהודה על הוצאתו של בן ארי לטובת מורי

פז בן ארי רודף
פז בן ארי רודף | ערן לוף

במועדון לא אהבו את העובדה שהבלם הודח מההרכב לטובת הרכש מבית"ר, המאמן יוסי אבוקסיס לאחר ה-2:1 להפועל חיפה: "האחריות שלי, המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

(גודל טקסט)

 בבני יהודה מגדירים את ההפסד אתמול (שבת) 2:1 להפועל חיפה בתור "המשחק החלש ביותר מאז הגיע יוסי אבוקסיס".

גם המאמן לא ברח אחריות ואמר: "אני לוקח את ההפסד הזה עליי. זה היה משחק רע מאוד, קטסטרופלי בהגנה, כזה שאנחנו לא רגילים לראות. זה היה המשחק החלש ביותר שלנו והניצחון הגיע להפועל חיפה, אנחנו נלמד מהטעויות ונישאר ביחד".

בקבוצה יש טענות כי שינוי בודד במערך ההגנתי שיבש את המשחק והכוונה היא העברתו ליציע של הבלם הקבוע פז בן ארי, מהבולטים בקבוצה הקיץ, למען דן מורי ששב מבית"ר ירושלים. יוסי אבוקסיס הוסיף: "הגיעו לקבוצה שחקנים רק לפני מספר ימים והם ישולבו בהמשך. לא נחלק את העונה לאחר כול מחזור או שני משחקי חוץ. אנחנו נהיה יותר טובים".

הקשר רועי גורדנה סיפר גם כן בסיום: "שיחקנו לא כל כך חכם ועשינו טעויות לא מתאימות. נראה את הוידאו מהמשחק ונלמד, כי אנחנו משחקים שלושה חודשים בשיטת המשחק הזו".


תורג'מן בסיום. אמר לשופט "אתה הכי חלש שראיתי" והורחק (ערן לוף)

במחזור הבא תארח בני יהודה את האלופה הפועל באר שבע באצטדיון המושבה, משחק אליו צפויים להגיע כעשרת אלפים צופים. הצוות המקצועי מתכוון לערוך מספר שינויים בהרכב זאת בעקבות הרחקתם של הבלם והקפטן איציק עזוז והמגן השמאלי בן תורג'מן שנכנס בזעם לחדרו של השופט לירן ליאני בסיום המשחק ואמר לו מילים פוגעות על יכולת השיפוט שלו והורחק באדום מיד.

נראה כי פז בן ארי ושי קונסטנטין יקבלו את חולצת ההרכב. מבין שחקני הרכש החדשים ממכבי תל אביב שותפו כמחליפים אליאל פרץ ויונתן כהן. פרץ ששותף מתחילת המחצית השנייה זכה למחמאות על יכולתו. הקשר הברזילאי מרסלו לא שותף כלל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי