המנהלת אישרה: ניתן לשחק בטדי בכפוף להחלטת המשטרה

איתי שכטר
איתי שכטר | עדי אבישי

כר הדשא באצטדיון בבירה נבדק ונמצא תקין, בית"ר ירושלים צפויה לארח במגרשה הביתי את הפועל חיפה בשבת. איתי שכטר סובל מקרע קטן בשריר ונמצא בספק למשחק מול האדומים

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות הודיעה היום (שני) כי אצטדיון טדי מאושר לארח משחקים בליגות הבכירות כבר מסוף השבוע הקרוב, בכפוף לאישור ממשטרת ישראל. בעקבות ההודעה בית"ר ירושלים תארח בשבת במגרשה הביתי את הפועל חיפה.

הקבוצה מהבירה תפגוש הערב (ראשון, 21:00) באצטדיון "המושבה" את מכבי פתח תקווה אחרי שני ניצחונות מרשמים על מכבי תל אביב (0:3) ומ.ס אשדוד (1:4). המאמן גיל לבנדה והיועץ המקצועי אלי כהן ערכו את ההכנות האחרונות להתמודדות במחזור השלישי בליגת העל.

החלוץ והקפטן איתי שכטר ייעדר, ועל פי צילום שעבר אובחן כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, אנתוני וארן צפוי להחליפו. שכטר זקוק למנוחה של לפחות חמישה ימים, והוא בספק גם למשחק הבא נגד הפועל חיפה. המגן עופר ורטה, שחתם בשישי לעונה, לא צפוי להיות בסגל עקב היעדר כושר משחק. מנגד, שון גולדברג, שחתם בשבוע שעבר והתאמן בצורה סדירה עם מכבי תל אביב, כן אמור להיות בסגל. טל כחילה בספק עקב חשש לשבר באף.

בקישור ז'אורז'יניו צפוי לפתוח, כאשר אחד מבן יוסי בניון או חן עזרא יהיה ב-11 גם כן. בניון כזכור פתח במקום עזרא (פציעה בצלעות) מול מ.ס אשדוד, נראה טוב וכבש שער בנגיחה. אריק סאבו אמור לפתוח בעמדת המגן הימני. עוד לפני האימון התייצב לבנדה למסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק ואמר: "אנחנו מתכוננים לכל תרחיש במגרש ונגיב בהתאם. מה שחשוב זה אנחנו, העיקר שלנו תהיה את הדרך שלנו. לא אידיאלי לצאת לפגרה אחרי שני ניצחונות, אבל ניצלנו אותה כדי לאושש חלק מהשחקנים. לא הייתה לנו כמעט פגרה בקיץ בגלל המשחקים באירופה. שחקנים אחרים זכו למשחקי אימון ודקות".

תפקידו לצד אלי כהן: "הוא מנהל מקצועי ואני מאמן הקבוצה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא ולכבוד הוא לי לעבוד איתו. השיתוף פעולה הוא מלא, מהכנת האימון, באימון עצמו ובמשחק. הוא מוסיף לנו המון וכצוות ננסה להוביל את בית"ר.

איתי שכטר (דני מרון)
איתי שכטר. מכה לבית"ר (דני מרון)


של מי המילה האחרונה
: "אנחנו יושבים ביחד ומקבלים החלטה בהתאם לאימונים. טובת הקבוצה מעל הכל, השיתוף פעולה הוא מלא. אלי מביא איתו המון ניסיון וידע, הוא הוסיף הרבה ואני מקבל באהבה ובכבוד את הגעתו. לא מרגיש שהלכתי אחורה".


לבנדה. "טובת הקבוצה מעל הכל, שיתוף הפעולה הוא מלא" (דני מרון)


על מכבי פתח תקווה
: "זו קבוצה ששינתה את פניה ושחררה הרבה שחקנים דומיננטיים. צפוי לנו משחק קשה מול מאמן מצוין כמו קובי רפואה. נתמודד מולם אם הם ישחקו מול שלושה בלמים, אנחנו מתורגלים לכמה שיטות וגם אנחנו מגוונים. נתאים את עצמנו".


אם לשרון מימר יש נקודות זכות בהצלחה
: "בוודאי. הוא היה חלק פעיל בבניית והכנת הקבוצה והחלק שלו גדול מאוד".

הסגל עמוק: "חלק מהתמודדות עם קבוצה זה שיש 18 שמתלבשים ו-11 שבהרכב. אלו שחקנים מקצועיים, זו העבודה שלהם והם יצטרכו להתמודד ואנחנו נעשה את הרוטציה. ההצלחה של בית"ר מעל הכל וכולנו נתמודד עם זה".


המו"מ עם ארבייטמן:
"זה לא הסתדר כמו שקורה במו"מ. אני לא בקיא בפרטים וזה לא מעניין. הוא כעת במכבי פתח תקווה ואני מאחל לו הצלחה רבה למעט מחר".


ארבייטמן. "זה כבר לא מעניין" (דני מרון)

לצד לבנדה ישב גם דוד קלטינס, ששיחחק באמצע השבוע כמגן נבחרת ישראל מול איטליה ואמר: "לצאת לפגרה אחרי שני ניצחונות זה משהו שחבל, היה עדיף להמשיך את המומנטום. מכבי פ"ת עשו לנו חיים קשים, אבל נבוא מוכנים ואם נשחק טוב אפשר לעשות תוצאה טובה".


העובדה ששיחק כמגן בנבחרת
: "אני חושב שמרכז השדה זה התפקיד שהכי מתאים לי ובו אני תורם הכי הרבה, אבל נגד מקדוניה ואיטליה היו אילוצים ולא היה מגן טבעי אחר. אין לי בעיה עם זה ואני חושב ששיחקתי בסדר".


קלטינס. בנבחרת שיחק כמגן, אבל מעדיף את הקישור (ערן לוף)


היכולת הבינונית של ב"ש ומכבי ת"א
: "חמש נקודות הפרש מהפועל באר שבע זה טוב, אבל העונה ארוכה. אנחנו תלויים ומסתכלים על עצמנו".

כמה סייע לו שרון מימר: "הוא החזיר אותי לקישור ונתן לי המון ביטון והאמין בי. הוא עשה בשבילי המון ואני מודה לו על כך. אלי כהן איש של כדורגל ואפשר לראות את ההבנה, התרומה והמעורבות שלו. הוא סוג של מורה ואני מחכה לשתף איתו פעולה, כי השבוע הייתי בנבחרת והיינו ביחד שני אימונים".

הרכב משוער
בוריס קליימן, אריק סאבו, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, ז'אורז'יניו, חן עזרא (יוסי בניון), עידן ורד, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי