ערן לוי: "ביום שהמבקרים שלי ישתקו אפסיק לשחק כדורגל"

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

קפטן מכבי נתניה חגג בסיום ה-0:3 על הפועל רעננה וענה למי שתהה על התאמתו לליגת העל: "אני עובד הכי טוב שיש וחלק מהאנשים סוטים מן הדרך". דראפיץ': "לכל קבוצה יש יהלומים שעושים את ההבדל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
העולה החדשה מכבי נתניה המשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה, והפעם גם השיגה ניצחון ראשון 0:3 על הפועל רעננה. הצהובים הציגו כדורגל מצוין, ורעננה היתה נראית אובדת עצות.


המצטיין במשחק, ערן לוי סיכם: "כיף לחזור לנצח בליגת העל. לא הכי הלך לנו במחצית הראשונה, אבל סלובו עשה מה שעשה ואני שמח שזה נגמר בגולים. הלכנו הביתה עם המחמאות והניצחון כך שאני שמח".



ביקורות: "ביום שהמבקרים שלי ישתקו אני אפסיק לשחק כדורגל. אני לא בא להשתיק אף אחד. אני יודע שאני עובד הכי טוב שיש, מקבל את זה שיש מבקרים, יש אנשים שטיפה סוטים מהדרך אבל זה בסדר שיש מבקרים".


ערן לוי מול ירדן כהן. המצטיין במשחק
ערן לוי מול ירדן כהן. המצטיין במשחק (דני מרון)


נבחרת: לא רוצה לדבר על נבחרת ישראל, אמרתי בעבר שיש מאמן והוא מחליט. אני אוהד ומחזיק אצבעות. מאמין בעצמי אבל זו החלטה של מאמן. אני לא בא ורוצה להיות איש המשחק, אנחנו צריכים להגיע מוכנים למכבי. אנחנו לא מתאימים את עצמנו לקבוצות אלא נשארים בשיטה שלנו.


מאמן היהלומים, סלובודאן דראפיץ' היה מרוצה אף הוא: "סוף סוף ניצחון ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו. אני חושב ששיחקנו טוב וחזרנו לאיכויות מב"ש. כל הכבוד לחבר'ה, אחרי עכו חזרנו ליכולות שלנו. עשינו כמה טעויות אבל נטפל בזה. זו המשכיות משנה שעברה בה שיחקנו טוב, משחקים עם אותה שיטה כבר שנתיים והשחקנים יודעים מה עושים. לא משנים את הדרך".

האם בלי ערן לוי ודיא סבע גם היתה כזו יכולת?: "לא מוציאים אותם מהסגל, בסופו של דבר זאת קבוצה ובכל קבוצה יש יהלומים שעושים הבדל ודברים בלתי צפויים. בכל מקום אני מפרגן לערן לוי, הוא צריך להמשיך ככה. לא צריך להוכיח לאף אחד ולהמשיך לרוץ. אנחנו צריכים לשמור על הקבוצה הזאת בשקט וצניעות כמו שערן ודיא עושים".

מכבי תל אביב: "המבחן האמיתי היה נגד ב"ש, נשחק אותו דבר גם במשחק הבא ואנחנו רוצים לחייך ולשחק כדורגל שמח, לא משנה נגד מי".


החגיגה הנתנייתית. ימשיכו נגד מכבי ת
החגיגה הנתנייתית. ימשיכו נגד מכבי ת"א?


מנגד הציג המאמן דודו אברהם טענות כלליות על הופעת קבוצתו: "כל המשחק היינו הרבה פחות טובים מהם, הם ביטלו אותנו והזיזו את הכדור בצורה קלה. התוצאה עשתה איתנו חסד, שום דבר לא עבד היום. כמו שאמרתי לא היו לנו אפילו דקות טובות במשחק הזה, כל פעם שניסינו להניע כדור קיבלנו המון לחץ וזה היה יום רע שלנו. בשבוע שעבר שיחקנו טוב ולא ניצחנו, היום לא הגיע לנו אפילו חצי נקודה. יש מה לתקן". 


מכבי חיפה במחזור הבא:
 "בליגה הזאת אין משחק קל, בטח לרעננה. נתניה מצויינים ויש להם איכויות של קבוצה גדולה. אגיד לשחקנים להרים את הראש ולהסתכל קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי